Dit allerstørste julegaveønske i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Dictes mor

Jeg ønsker mig mest af alt den her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

grinny

Mit største ønske er et nyt sofabord som passer til vores nye sofa, og det har jeg også fået. Det var blevet sat ned fra 1000 til 700 kr. så min mor valgte at give os de i fællesgave og vi fik så lov til at få det med det samme da vi intet bord havde, så fik min første gave d. 1 december. 

Udover det har jeg ønsket med nogle rigtig dejlige og varme vinterstøvler. Har fortalt kæresten hvor de kan købes og hvilken størrelse, så håber jeg får dem af ham

Anmeld

16. december 2010

Kats

Dictes mor skriver:

Jeg ønsker mig mest af alt den her:

Og den er smuk !

Anmeld

16. december 2010

Pige2009

At godkender mig til at købe det hus jeg sværmer for Samt et godt helbred i det nye år til både Laura og jeg

Anmeld

16. december 2010

Sofia

Jeg ønsker mig nok aller mest et fint thesæt fra RICE.

Anmeld

16. december 2010

lotte32

En positiv Graviditetstest.. men det er jo desværre ikke realistisk

Ellers ønsker jeg mig ikke rigtigt noget, syntes jeg har hvad jeg har brug for, men har skrevet bøger og creme på sedlen

Lotte

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

Jarnsaxa skriver:

Jeg ønsker mig FOTOUDSTYR og mere fotoudstyr og så lidt mere fotoudstyr

Den hopper jeg lige med på! Jeg får desværre intet af det, for det er for dyrt

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

TbCp skriver:

Jeg ønsker mig et spejlrefleks kamera... har det dog ikke på ønskesedlen da det er alt for dyrt

Derudover ønsker jeg mig tøj fra en butik her i Odense som hedder Dorte Riber.... hun har SÅ meget fedt tøj! Så har sagt til manden at hvis han køber julegave derinde så rammer han ikke helt ved siden af

Nu er det jo lidt sent, men kunne du ikke ønske dig penge til det? Alle bidrag hjælper jo på en opsparing til det. Et spejlreflekskamera kan du jo få til i hvert fald 2500 af dem jeg synes det er noget værd, og det er jo ikke mange penge (det næste er vigtigt at du får med!) i forhold til hvad de har kostet  

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

Jeg ønsker mig rigtig meget en cubelite-halløj-ting, men den er ikke på min ønskeseddel for den koster 1300 kr. Desværre

Anmeld

16. december 2010

TbCp

Dinna88 skriver:

Nu er det jo lidt sent, men kunne du ikke ønske dig penge til det? Alle bidrag hjælper jo på en opsparing til det. Et spejlreflekskamera kan du jo få til i hvert fald 2500 af dem jeg synes det er noget værd, og det er jo ikke mange penge (det næste er vigtigt at du får med!) i forhold til hvad de har kostet  

Joo synes bare det er så kedeligt at få penge i julegave

Så vil jeg hellere selv købe det når jeg har råd til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.