Dit allerstørste julegaveønske i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Det er en min veninde har til salg, en helt kulsort hingst

Har du etlink til en annonce?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

tinasmor

Hvorfor skal han give dig gave efter, du har født?

Selv har jeg ikke været så voldsomt kreativ, så det jeg håber mest at få har været et væghængt puslebord (som jeg ved, vi får). Det jeg ønsker mig næstmest er vist en paraben- og parfumefri foundation, så jeg kan bruge lidt makeup med god samvittighed resten af graviditeten

Det vil min mand meget gerne. Første gang fik jeg en halskæde og denne gang har han spurgt om jeg ville have en ring eller øreringe. Jeg har valgt det sidste. Han siger han gerne vil give noget til minde om vores baby. Han siger, at når jeg får en gave når jeg har fødselsdag skal jeg helt sikkert også have noget for at bære vores barn i 9 måneder og derefter en hård fødsel.

Jeg går ud fra det er ligesom ved en morgengave når man bliver gift. Jeg troede det var noget alle mænd gav Han er ikke fra DK så måske det er en tradition fra hans land. Jeg har i hvertfald været glad for den halskæde jeg fik sidst.

Anmeld

16. december 2010

otlitrom

tinasmor skriver:

hvis du ikke får dem til jul, kan du måske gøre som mig, Jeg har hentyde sådan nogle som "barselsgave" af min mand når jeg har født vores barn

Er allerede igang.. A'la "det er meget normalt at moren får en ring med en diamant, så kan hun få en mere, når det næste barn kommer.. men jeg ville også blive glad for et par øreringe.. Dem skal der jo heller ikke flere sten i.. " Og så smiler jeg det sødeste jeg har lært

Anmeld

16. december 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg ønsker mig lidt forskellige ting, men ønsker mig en saftpresser, så jeg få frisk appelsin juice hver morgen Mmmmh

Anmeld

16. december 2010

L-Mortil3

Jeg har en masse materielle ting, spejlrefleks kamera, videokamera osv... Men i år kunne vi (læs MIG) riiiiiiiigtig godt bruge en ny sofa inden lillebror kommer (2/3 pers. sofa med chaiselon) meeeeen det bliver der BESTEMT ikke råd til

Men et stort ønske er den ikke desto mindre

Anmeld

16. december 2010

Pena

Ja i år har jeg bedt om at få penge istedet for gaver.

Jeg er røget på kontanthjælp, og til januar skal jeg købe medicin for ca 1000 kr da min nye medicinperiode starter, så ja mine julegave penge skal gemmes til medicin. Wuhuuu

Og mig der elsker at få gaver....

Nå men mon ikke jeg overlever.

Anmeld

16. december 2010

JustMe

tinasmor skriver:

Det vil min mand meget gerne. Første gang fik jeg en halskæde og denne gang har han spurgt om jeg ville have en ring eller øreringe. Jeg har valgt det sidste. Han siger han gerne vil give noget til minde om vores baby. Han siger, at når jeg får en gave når jeg har fødselsdag skal jeg helt sikkert også have noget for at bære vores barn i 9 måneder og derefter en hård fødsel.

Jeg går ud fra det er ligesom ved en morgengave når man bliver gift. Jeg troede det var noget alle mænd gav Han er ikke fra DK så måske det er en tradition fra hans land. Jeg har i hvertfald været glad for den halskæde jeg fik sidst.

Jeg synes i hvert fald det er en rigtig sød tanke og måde at vise anerkendelse af, hvad du har gået igennem  

Anmeld

16. december 2010

Muffinmus

Jamen jeg ønsker mig et barn mere:-)

Og lader det sig ikke gøre,og skal jeg vælge noget helt almindeligt, så ønsker jeg mig et par super fede støvler:-)

Og en øjenopration, som jeg nu er skrevet op til den 5 januar.

Anmeld

16. december 2010

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

Har du etlink til en annonce?

Han er her allernederst på siden Han er lækker, og læg lige mærke til billederne af Simone, hun er super dygtig og meget flot!

http://www.simonehoppe.dk/page_1229447742625.html

Anmeld

16. december 2010

FrkC

Jeg ønsker mig tøøøøøj ...  Jeg har ik fået nyt tøj i en evighed fordi jeg ik har haft råd med bogkøb og julegaver.. Så det står øverst på min ønskeseddel  I morgen ska jeg ud og købe julegave til mig selv fra kæresten, for han mener ik han kan finde ud af at købe tøj  Men hva faen, så er jeg jo oss sikker på det passer og jeg kan lide det, så ska det i hvert fald ik byttes !

Glædelig jul

Camilla, som får juleferie i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.