Dit allerstørste julegaveønske i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Dinna88

TbCp skriver:

Joo synes bare det er så kedeligt at få penge i julegave

Så vil jeg hellere selv købe det når jeg har råd til det.

Ja, det er ikke en spændende gave hverken at få eller løbe
Det ville være en god gave til dig selv med sådan en Jeg gav mig selv et her for kort tid siden. Det er vel kun jul en gang om året? haha. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

TbCp

Dinna88 skriver:

Ja, det er ikke en spændende gave hverken at få eller løbe
Det ville være en god gave til dig selv med sådan en Jeg gav mig selv et her for kort tid siden. Det er vel kun jul en gang om året? haha. 

Ja det må være nemt at finde en anledning til at give sig selv sådan et.... hmmm måske at jeg er en god mor og kone, så SKAL man da have en gave

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

TbCp skriver:

Ja det må være nemt at finde en anledning til at give sig selv sådan et.... hmmm måske at jeg er en god mor og kone, så SKAL man da have en gave

Det synes jeg er en god anledning, afsted med dig (Jeg vil gerne anbefale et Nikon D3000, hvis det er, thøhø)

Anmeld

16. december 2010

TbCp

Dinna88 skriver:

Det synes jeg er en god anledning, afsted med dig (Jeg vil gerne anbefale et Nikon D3000, hvis det er, thøhø)

Jeps.... så er jeg den der er smuttet

Anmeld

16. december 2010

otlitrom

Et spejlrefleks-kamera, en lækker taske i læder, diamant-øreringe og et hus.... Alt udenfor budget, men jeg ville ikke brokke mig, hvis jeg fik det

Anmeld

16. december 2010

Divababy93

jeg har kun et ønske i år, det er at hele min familie kunne komme på tale fod igen men heller ikke realistisk

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

TbCp skriver:

Jeps.... så er jeg den der er smuttet

Og alligevel kan jeg se at du stadig er online (Jeg ville indsætte sjov smiley der griner, hvis jeg havde nogle)

Anmeld

16. december 2010

TbCp

Dinna88 skriver:

Og alligevel kan jeg se at du stadig er online (Jeg ville indsætte sjov smiley der griner, hvis jeg havde nogle)

Så kan du få en her

Anmeld

16. december 2010

ChatH

FrkT skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I ønsker jer allermest i år i julegave, altså ting på jeres ønskesedler (hvis I laver sådan nogle)? Ikke verdensfred eller at jeres familie har det godt osv. osv., da det er naturlige ting som alle vel ønsker, men en fysisk genstand som I ønsker jer 

Jeg ønsker mig rigtig meget sådan en multifunktionsmaskine med printer, scanner og kopimaskinefunktion. Jeg har så mange billeder jeg gerne vil have lagt ind på computeren, så jeg savner at have en scanner. Og vores printer er gammel og printer ret grimt efterhånden - og er så OGSÅ rendt tør for blæk som vi ikke gider ofre penge på til sådan en gammel sag. Så det er det der står øverst på min ønskeseddel i år 

En ny bil og at få overtalt manden til den sidste baby

Anmeld

16. december 2010

Maria-s

Som fællesønsker har vi herhjemme

*Römer baby safe sleeper autostol

*Sammenklappeligt babybadekar

*Allergivenlig babydyne og sengetøj

Og så tror jeg kæresten og jeg er blevet enige om at vi giver hinanden et spejlrefleks camera, men at vi først køber det til Januar Så kan vi nemlig få taget en masse dejlige billder når prinsen kommer til verdenen ja og fremover altså Jeg elsker billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.