Holdning til sort arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Pige2009

Low skriver:

Jeg synes det er iorden at give en god ven et beskeden beløb for at vande blomster eller gå tur med sine hunde men lige frem at tjene flere mil. beløb i en stor virksomhed synes jeg bestemt ikke er okay

Det er næsten umuligt at tjene millioner i en stor virksomhed, da virksomheden jo skal vaske pengene hvide først

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Low

Baagøe skriver:

Det er næsten umuligt at tjene millioner i en stor virksomhed, da virksomheden jo skal vaske pengene hvide først

Ja men så bliver de vel sendt til udlandet, det har man hørt før

Anmeld

16. december 2010

Pige2009

Low skriver:

Ja men så bliver de vel sendt til udlandet, det har man hørt før

Det er meget svært og jeg tvivler på, at man som stor virksomhed vil løbe denne risiko

Anmeld

16. december 2010

Low

Baagøe skriver:

Det er meget svært og jeg tvivler på, at man som stor virksomhed vil løbe denne risiko

Jeg skal ikke kunne sige om det svært men for et par uger siden hørte jeg i tv at nogle virksomheder vaskede pengene hvide ved at sende store beløber til udlandet. Hvordan og hvorledes aner jeg ikke

Anmeld

16. december 2010

Pige2009

Low skriver:

Jeg skal ikke kunne sige om det svært men for et par uger siden hørte jeg i tv at nogle virksomheder vaskede pengene hvide ved at sende store beløber til udlandet. Hvordan og hvorledes aner jeg ikke

Selvfølgelig er det ikke umuligt, men det bliver opdaget og det er udsendelsen så et bevis for. Hvilke virksomheder var det?

Anmeld

16. december 2010

Aves..

Det er jo ikke så heldigt, men altså, tror ikke nogen kan sige sig fri for at have fået eller udført sortarbejde...

Jeg har det nok værst medd em der går på dp eller kh og så ellers har et fuldtids sort-arbejdsliv ved siden af....men vennetjenester kan ikke hidse mig op...

Anmeld

16. december 2010

Pena

Low skriver:

Ja netop. Men i princippet er det sort arbejde 

Øhhhhh. Er det sort arbejde hvis jeg giver min nabo en pakke chokolade hvis hun har passet min kat, eller hvis jeg tager en værtindegave med til en fest?????

Den tankegang forstår jeg vist ikke helt.

Anmeld

16. december 2010

jannebjerre

Ja jeg sys det er helt fint med sort arbejde

Anmeld

16. december 2010

jannebjerre

Pena skriver:

Øhhhhh. Er det sort arbejde hvis jeg giver min nabo en pakke chokolade hvis hun har passet min kat, eller hvis jeg tager en værtindegave med til en fest?????

Den tankegang forstår jeg vist ikke helt.

Nej sgu da...

Anmeld

16. december 2010

Muffinmus

Jamen jeg synes det er ok i mindre omfang. Jeg kan ikke se hvorfor en arbejdesløs tømrer f.eks ikke kan hjælpe os med at sætte nyt vindue i. Manden kan alligevel måskeikke finde sig et job.

Vi sparer så penge og han føler sig nyttig:-)

Og ja, barnepiger osv, helt ærligt, sådan er det bare og det skal ikke være anderledes synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.