Read the baby, not the books.
Loa skriver:
Jeg syntes nemlig selv det lyder dobbeltmoralsk at sige ok til noget men ikke til andet..... 
Men jeg kender nemlig folk i begge lejre, dem der har tjent en lille skilling på at lave en lille "tjeneste" for andre, og så dem der har decideret lavet 37 timers sort arbejde om ugen, og levet af det... Og det sidste syntes jeg ikke er ok, for der bliver slet ikke betalt skat eller bidraget til samfundet, det gør der trods alt i første tilfælde da vedkommende der laver den "lille smule" sorte arbejde har et alm. arbejde ved siden af hvor der bliver betalt skat.....
Det er på den måde jeg adskiller hvad der er ok, og hvad der ikke er.... I min verden.... 
jeg synes heller ikke der er nogen forskel på om man gør det i de små, eller om man gør det til levebrød.
Jeg ser det sådan her:
stjæler man en lille pose slik er det ikke mindre kriminelt end at stjæle en stor pose slik, sådan er jeg vokset op, men møder mange mennesker af andre holdninger, som står på deres holdning og det respektere jeg selvfølgelig. Men jeg vil ikke tage del i kagen, hvis man kan sige det sådan 
Jeg fik engang en blomst i gave som tak for at jeg ville gå tur med hunden i 2 dage, for en nabo. det synes jeg er ok, da jeg jo ikke kan leve af en blomst, og får den som taknemmeligheds gave??
Anmeld