Nu er jeg nødt til og spørge?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

betski

forældre-til-Asta skriver:

Ja men er man nu en flok unge som gamle, der kommer sammen.. så må de jo flytte sig de uopdragne teenagere haha

Ja det har du ret i Ellers er der jo også musik kælderen, der synes jeg er meget hyggeligt.

Vi må finde en dag i det nye år - jeg er i hvert fald game

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Frøken Sørensen

Jamen det er vel et spørgsmål om at finde en dato, og sted.. også høre hvor mange der er med på det

Det har du nok ret i

Anmeld

15. december 2010

Mor-til-asta-09

Gitte85 skriver:

Det har du nok ret i

vi kan se om vi kan finde en dato i februar???

Anmeld

15. december 2010

Mor-til-asta-09

duddi. skriver:

Ja det har du ret i Ellers er der jo også musik kælderen, der synes jeg er meget hyggeligt.

Vi må finde en dag i det nye år - jeg er i hvert fald game

Ja lige præcis.. hvor bor du henne af??

Anmeld

15. december 2010

Silvermist

Det finder jeg lige ud af.. skal have det til at passe ind i mit arbejde.. men måske engang i februar... hvis folk er friske..

Du giver bare lyd når du har fundet ud af det, eventuel via PB, ellers kan jeg sende dig mit mobilnummer, hvis du synes at det er nemmere

Anmeld

15. december 2010

mor-til-vanessa

Er der slet ikke nogle festglade mødre herinde.. Altså nogle tøser der er med på en rigtig druktur, som før man fik børn... Kan man slet ikke samle en gruppe, som er med på en bytur??

jeg er frisk. er super lang tid siden jeg har været i byen. er næsten ligeglad med hvor det bliver, bare jeg har et sted at sove

Anmeld

15. december 2010

Mor-til-asta-09

Silvermist skriver:

Du giver bare lyd når du har fundet ud af det, eventuel via PB, ellers kan jeg sende dig mit mobilnummer, hvis du synes at det er nemmere

du kan bare smide en PB.. så skriver jeg

Anmeld

15. december 2010

betski

Ja lige præcis.. hvor bor du henne af??

Jeg bor i Støvring - 20 km syd for Aalborg

Anmeld

15. december 2010

Louisiana

Jeg trænger virkelig til en druktur, og jeg ville helt sikkert tage en vild pige-bytur med dig, hvis ikke det var fordi du bor i den anden ende af landet

Anmeld

15. december 2010

Mor-til-asta-09

mor-til-vanessa skriver:

jeg er frisk. er super lang tid siden jeg har været i byen. er næsten ligeglad med hvor det bliver, bare jeg har et sted at sove

Så skal du da med ud og svinge træbenene er også mega længe siden jeg har været afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.