Nu er jeg nødt til og spørge?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Mor-til-asta-09

duddi. skriver:

Jeg er (næsten) altid klar på en bytur, men det skal selvfølgelig lige passe med min datter da jeg er alene med hende. Hvor har du i tankerne at svinge rundt?

Det finder vi ud af.. jamen det kunne være aalborg eller århus.. Altså jeg er kendt i aalborg, aldrig været i byen i århus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Low

forældre-til-Asta skriver:

Det må vi se om vi kan arrangere så hvordan mon vi får gjort det.. hehe

Hehe ja

Anmeld

15. december 2010

Frøken Sørensen

Sådan skal det lyde

Kunne da være skide skægt at tage ud sammen med en masse man ikke kender!  Men hvordan får man lige arrangeret sådan noget?

Anmeld

15. december 2010

Silvermist

Jeg bor i tårs ( hjørring ) det ligger 50km nord for aalborg.. vil skyde på det tager 2-2,5 time i tog.. ved det faktisk ikke

Hvis du ikke opføre dig ordenligt, så sparker jeg dig ud.. hahaha

Hvis datoen passer mig, så er jeg frisk

Jeg lover at opfører mig ordentligt, lover endda at være rigtig sød  

Anmeld

15. december 2010

betski

Det finder vi ud af.. jamen det kunne være aalborg eller århus.. Altså jeg er kendt i aalborg, aldrig været i byen i århus..

Jeg selv bor tættest på aalborg, men de sidste par gange jeg har været i gaden har jeg måtte indse, at det nok ikke liiiige er mig mere. Synes de famøse diskoteker er fyldt op af uopdragne teenagere, og så er det man pludselig føler sig gammel hehe  

Anmeld

15. december 2010

Mor-til-asta-09

Silvermist skriver:

Hvis datoen passer mig, så er jeg frisk

Jeg lover at opfører mig ordentligt, lover endda at være rigtig sød  

Uh pas på hvad du lover... hehe...

Anmeld

15. december 2010

Mor-til-asta-09

duddi. skriver:

Jeg selv bor tættest på aalborg, men de sidste par gange jeg har været i gaden har jeg måtte indse, at det nok ikke liiiige er mig mere. Synes de famøse diskoteker er fyldt op af uopdragne teenagere, og så er det man pludselig føler sig gammel hehe  

Ja men er man nu en flok unge som gamle, der kommer sammen.. så må de jo flytte sig de uopdragne teenagere haha

Anmeld

15. december 2010

Mor-til-asta-09

Gitte85 skriver:

Kunne da være skide skægt at tage ud sammen med en masse man ikke kender!  Men hvordan får man lige arrangeret sådan noget?

Jamen det er vel et spørgsmål om at finde en dato, og sted.. også høre hvor mange der er med på det

Anmeld

15. december 2010

Silvermist

Uh pas på hvad du lover... hehe...

Hehe, ja det har du skam ret i men venter spændt på en dato

Anmeld

15. december 2010

Mor-til-asta-09

Silvermist skriver:

Hehe, ja det har du skam ret i men venter spændt på en dato

Det finder jeg lige ud af.. skal have det til at passe ind i mit arbejde.. men måske engang i februar... hvis folk er friske..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.