Nu er jeg nødt til og spørge?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Mor-til-asta-09

Louisiana28 skriver:

Jeg har bil, og foretrækker at kører i den frem for tog, det er bare skide dyrt, at kører derop - og tilbage  Men, hvis der er nogen jeg kan tage med på vejen, så kan man jo deles om benzinpenge... Og hvis der er mulighed for overnatning... Hvilken by er det du bor i? Nu bliver jeg da helt tændt på idéen..!!

Ja lige præcis.. kunne man nu samle en hel bil, så er det jo ikke noget problem, gør kun det hele billigere

Jamen jeg bor 50km nord for aalborg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Frøken Sørensen

Louisiana28 skriver:

Jeg har bil, og foretrækker at kører i den frem for tog, det er bare skide dyrt, at kører derop - og tilbage  Men, hvis der er nogen jeg kan tage med på vejen, så kan man jo deles om benzinpenge... Og hvis der er mulighed for overnatning... Hvilken by er det du bor i? Nu bliver jeg da helt tændt på idéen..!!

Hvor bor du henne af?

Anmeld

15. december 2010

Mor-til-asta-09

Gitte85 skriver:

Men prøv da eventuelt at smide nogle datoer o.l op... Jeg har ikke den største lejlighed, men jeg kan sagtens have nogle sovende hvis det skulle blive på sjælland (bor i brøndby) Så det tager ingen tid at komme ind til kbh hvis det er!

Jamen man kan jo bare tage alle lørdage i februar, jeg skal bare have skrevet i kalenderen på arbejdet, at jeg skal have fri

Anmeld

15. december 2010

Miss.Sunshine

forældre-til-Asta skriver:

Absolut.. jeg er total frisk

Selvom man er mor, må man godt slå sig løs

Super

Hvornår skal det være

Anmeld

15. december 2010

Mor-til-asta-09

Miss.Sunshine skriver:

Super

Hvornår skal det være

Jamen vi snakker lidt om en weekend i februar

Anmeld

15. december 2010

Frøken Sørensen

Jamen man kan jo bare tage alle lørdage i februar, jeg skal bare have skrevet i kalenderen på arbejdet, at jeg skal have fri

God ide....

Anmeld

15. december 2010

Miss.Sunshine

Louisiana28 skriver:

Altså jeg har Brobizz og får forskellige rabatter på broen

Så den kan jeg tage med hvis det er. Så blir det billigere for os

Anmeld

15. december 2010

Mor-til-asta-09

Gitte85 skriver:

God ide....

men mon hvor mange vi kan blive hehe

Anmeld

15. december 2010

Miss.Sunshine

Jamen vi snakker lidt om en weekend i februar

Super. Jeg kan alle,fornær den 1 weekend i feb

Anmeld

15. december 2010

Louisiana

Ja lige præcis.. kunne man nu samle en hel bil, så er det jo ikke noget problem, gør kun det hele billigere

Jamen jeg bor 50km nord for aalborg..

Ja, præcis, og det kunne være en hyggelig tur, at lærer hinanden bedre at kende, INDEN man dummer sig i branderten, haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.