Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louisiana28 skriver: Jeg har bil, og foretrækker at kører i den frem for tog, det er bare skide dyrt, at kører derop - og tilbage Men, hvis der er nogen jeg kan tage med på vejen, så kan man jo deles om benzinpenge... Og hvis der er mulighed for overnatning... Hvilken by er det du bor i? Nu bliver jeg da helt tændt på idéen..!!
Jeg har bil, og foretrækker at kører i den frem for tog, det er bare skide dyrt, at kører derop - og tilbage Men, hvis der er nogen jeg kan tage med på vejen, så kan man jo deles om benzinpenge... Og hvis der er mulighed for overnatning... Hvilken by er det du bor i? Nu bliver jeg da helt tændt på idéen..!!
https://www.baby.dk/debat/83363pi1/ordet-er-frit/fest-d--19-februar-i-nordjylland.aspx#GoToMessage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss.Sunshine skriver: Altså jeg har Brobizz og får forskellige rabatter på broen Så den kan jeg tage med hvis det er. Så blir det billigere for os
Altså jeg har Brobizz og får forskellige rabatter på broen
Så den kan jeg tage med hvis det er. Så blir det billigere for os
LilyMarleen skriver: Jeg vil også godt være med. Jeg trænger til at komme ud og kridte skoene :-)
Jeg vil også godt være med. Jeg trænger til at komme ud og kridte skoene :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128