Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maggieh skriver: når når sku, troede ikke der var nooogen herinde der ikke syntes det var VILDT dårligt af en mor at drikke men det kan jeg da se der alligevel er og SELVF. skal man da have lov til at leve LIDT af sit gamle liv, fordi man er forældre d;
når når sku, troede ikke der var nooogen herinde der ikke syntes det var VILDT dårligt af en mor at drikke
men det kan jeg da se der alligevel er og SELVF. skal man da have lov til at leve LIDT af sit gamle liv, fordi man er forældre d;
Ja man skal have lov til at slå sig løs
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heidibh skriver: Kom til fyn, så er jeg frisk når jeg ikke emner mere ;-)
Kom til fyn, så er jeg frisk når jeg ikke emner mere ;-)
Det kan vi helt sikkert godt finde ud af.. så må du jo komme til jylland en anden gang
forældre-til-Asta skriver: Det kan vi helt sikkert godt finde ud af.. så må du jo komme til jylland en anden gang
Ville helt sikkert være frisk, men bor i Århus, så...
Super idé
Heidibh skriver: No problemos :-) Kommer oprindeligt fra jylland så det er jeg også klar på ;-)
No problemos :-) Kommer oprindeligt fra jylland så det er jeg også klar på ;-)
Det er en aftale
forældre-til-Asta skriver: Er der slet ikke nogle festglade mødre herinde.. Altså nogle tøser der er med på en rigtig druktur, som før man fik børn... Kan man slet ikke samle en gruppe, som er med på en bytur??
Er der slet ikke nogle festglade mødre herinde.. Altså nogle tøser der er med på en rigtig druktur, som før man fik børn... Kan man slet ikke samle en gruppe, som er med på en bytur??
Du bor langt væk, ellers var jeg frisk . Jeg bor på Amager
Silvermist skriver: Ville helt sikkert være frisk, men bor i Århus, så... Super idé
Du ved godt der køre tog fra Århus til forskellige byer
Der er ihvertfald mulighed for overnatning her
Low skriver: Du bor langt væk, ellers var jeg frisk . Jeg bor på Amager
Vi må jo lave en weekend, hvor vi kan mødes fra de forskellige byer... det burde kunne lade sig gøre
forældre-til-Asta skriver: Det er en aftale
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128