Hvad laver I ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2008

Plysbjørnen

Jeg er noget så kedeligt som specialarbejder (er den officielle titel), men ja det er ganske alm. dødsygt fabriksarbejde... Og lige pt hvor jeg er gravid føler man sig lidt som dum i arbejde fordi man ikke må løfte en dyt...
hele dagen i dag har jeg "nullert emner" sad med en bakke med nogle emner, og en bakke med huller, så skulle jeg vippe emnerne over i bakken med huller, og de emner der ikke kunne komme i hullerne skulle jeg vride lidt i toppen, så de kunne komme i hulerne... Skide sjovt at lave i 8 stive timer...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

monstar99

Jeg har lidt af kronisk hovedepine efter et kravebensbrud (brækket det da jeg var 15år) som voksede forkert sammen, de sidste 12år så har haft meget svært ved at holde på et job og færdig gøre nogen uddanelse. Så jeg har været en held del på kontanthjælp, da det er meget svært at bevise nakke, skuldre smerter som giver hovedepine.
I feb 2007 fik jeg en operation som forlænget mit kraveben, men i marts brækkede det igen et andet sted. Så jeg fik endnu en operation i maj.
Nu har jeg en 25cm skinne som dækker mit kraveben, som har gjort at jeg ikke har smerter mere :D
Venter bare på at få født termin d. 17/12 og så få skinnen ud også tror jeg efter barsel at jeg vil søge et som som salgsass. i en butik gerne ind med noget elektronik, da jeg er lidt af en nørd (C)
Glæder mig meget til at komme igang med mit nye liv uden smerter 8D
Og tjene penge.
Har været meget hårdt økonomisk, da min mand også har haft et ustabilt sygedoms forløb.
Men er nu blevet flexjob berettiget. SÅ nu skal han bare have et job :D

Anmeld

4. september 2008

smokie

Hej jeg er udd social og sundheds hjælper men gik ned med en depretion efter endt udd så måtte finde noget andet så lige nu er jeg dagplejer men er pt sygemeldt til jeg skal føde til nov...

Knus Nadia 28+4

Anmeld

4. september 2008

Skovurt

Jeg har taget en HHX, efterfulgt af pædagoguddannelsen.

Jeg har været på barsel det sidste års tid, og har lige i denne uge fundet mig et nyt job, som jeg starter på på mandag :D

En pædagogstilling i en vuggestue på Islands brygge. Krydser alle fingre for at det bliver fedt... men frygter nu lidt det at skulle starte igen :D

Anmeld

4. september 2008

Kvindemin

Jeg er igang med udd. som Kosmetolog, fodplejer og negletekniker :) Og arbejder i hjemmeplejen, i min 'fritid'. (H)

Anmeld

4. september 2008

Zuzet

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hej...

Jeg er uddannet og arbejder som sosu-hjælper..

Å holder på å uddanne meg til hestemassør, jeg mangler 1eksamen og ca40 hester å massere i min praktikk!!!Det er utrolig spennende, håper på å kunne arbejde fulltid med hester..:D

Har 5 heste du gerne må øve dig på :-D

Hilsen

Lotte

Anmeld

5. september 2008

Millebasse

Jeg er uddannet sygeplejerske og arbejder på en neonatalafdeling med syge nyfødte og for tidligt fødte! Mit ønskejob at kunne få lov til at hjælpe disse babyer med at få en god start på livet (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.