Hvad laver I ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2008

sbs78

Jeg er frisør. Blev udlært i 2001 og i 2004 åbnede jeg min egen salon, som jeg lukkede igen i Juli 07 da jeg gik på barsel.
Startede i en lille salon i Juni i år :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

Munder

Jeg arbejder med uddannelse af fængselsfunktionærer. Sidder med det administrative omkring deres grunuddannelse.

Anmeld

2. september 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Jeg læser cand.jur. Halvandet år endnu, og så skulle jeg gerne kunne kalde mig jurist. ;0) Jeg er meget glad for mit studie.
Jeg har arbejdet som juridisk rådgiver i et advokatfirma, men har nu sagt op, for at kunne koncentrere mig fuldt ud om studiet og min lille famile.

Anmeld

2. september 2008

Kristina V

Jeg køre som sælger/konsulent for firmet Nordicline.

Anmeld

2. september 2008

Katjaro

Jeg er uddannet Biokemiker, men var ikke skabt til at være forsker, så i 7 år kørte jeg som sælger af forskelligt udstyr og reagenser til biotek branchen i stedet for.

Da jeg blev træt af urealistiske budgetter valgte jeg at rykke ind på kontoret og er nu chef i en kundeservice, hvor jeg også tager mig af teknisk support.

Hilsen
Katja

Anmeld

2. september 2008

Gustavsmor

Jeg er uddannet og arbejder som tandklinikassistent!
Berrit

Anmeld

2. september 2008

wamse

Jeg arbeder på fabrik, hvor jeg pt støber bjælker til vindmøller. Der er vist ikke mere at sige til det, det er fabriksarbejde når det er værst/bedst:)

Anmeld

2. september 2008

charlottekri

jeg er ved at uddanne mig til landmand og passer til daglig grise. har sur datter på armen, så det blev kort :P

Anmeld

2. september 2008

ann-kristina

Jeg er læge og er i gang med at videreuddanne mig til at blive praktiserende læge. Er igår startet på gynækologisk afdeling og pyha det er hårdt når alt er nyt.
Hvis alt går vel er jeg færdig med uddannelse og ca 3½ år medmindre der altså kommer endnu et barn

Anmeld

2. september 2008

ivfmarie

Jeg er bioanalytiker på en fertilitetsklinik. Drømmejobbet!! Tænk at få lov til at hjælpe med at føre folks inderligste drøm ud i livet!

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.