Hvad laver I ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2008

miver

Hej
jeg er jo lige startede på job igen som social og sundhedshjælper ;)
knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

Heidi B

Hey
Jeg er trafikleder i Banedanmark. Hvad er det, spørger de fleste????
Jeg sørger for S-togene kører den rigtige vej, og at de har signal.
Meget spændende job!!!
Bare hårdt at det er skiftehold....

Anmeld

2. september 2008

Loggidut

jeg er oprindelig uddannet SMD-operatør, men tog en lager udd. oven i.

og pt. er jeg på spæncom i aalborg, på lageret, hvor jeg står for udlevering af indstøbningsdele, og sikkerheds-udstyr.
og lige nu er jeg med til at få kategoriseret alle de farlige kemiske stoffer som forfindes på fabrikken...

det er i store træk hvad jeg laver.

Anmeld

2. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Joan ( Smallie ) skriver:

Hej alle

Jeg er uddannet autoelektromekaniker. Men da jeg ikke rigtig kunne finde et job inde for det begyndte jeg på en servicestation.

Har efterhånden været på servicestation i 8 år. Men lige i tiden er jeg jo så bare sygemeldt med bækkenløsning til den lille så kommer engang i feb, så er der barsel derefter. Så der går lige et stykke tid inden jeg skal ud og arbejde igen:(

Joan

Da jeg var lille drømte jeg om at blive mekaniker :)) :)). Helt ind jeg var 16 og jeg besluttede mig for at blive officer i søværnet. Nu er jeg ingen af delene ;)

Anmeld

2. september 2008

fam.4xc

jeg har min butiks uddannelse hos Fætter Br, hvor jeg arbejde fra 96-01 som 1 dame i frb center og på strøget. I 2001 tog jeg så uddannelsen som sosu hjælper og nu er jeg så på plejehjem når jeg ik lige er på barsel....

Kh Camilla der starter op igen 17 november...

Anmeld

2. september 2008

MorCamilla

Jeg er hjemme gåendehusmor.... Så kan man diskutere om det er et arbejde eller ej... Men jeg nyder det...;) selv om jeg ind i mellem trænger til at komme lidt ud og have voksensnak... Men jeg laver så en del frivilligt arbejde, blandt andet i banken, hvor jeg er bestyrelsesformand...

Anmeld

2. september 2008

Anne

Zuzet skriver:

Jeg har lavet meget og er uddannet:

Blåmaler, vase/figurmaler og Overglasurmaler på Den Kongelige Porcelænsfabrik

Så ville jeg prøve noget andet og tog HGV og derefter læreplads hos Novo Nordisk som kontor assistent og herefter har jeg haft forskellige vikarjobs: indkøber, marketing, alm. kontor ass. mm

Ved siden af alt dette er jeg selvstændig med min virksomhed tegneren.com, hvor jeg tegner og maler alt på bestilling og derudover laver Unika kunst.

Lige nu er jeg på barsel og når den slutter overvejer jeg at læse til multimedie designer

Hilsen

Lotte

Hvor er du sej!
Jeg er imponeret over, at du overvejer at læse videre og har overskud til det med fem børn! Jeg har haft svært ved at overskue at læse bare med min ene søn.
KH
Anne - der tager hatten af for dit mod og overskud!

Anmeld

2. september 2008

Anne

Jeanne skriver:

Joan ( Smallie ) skriver:

Hej alle

Jeg er uddannet autoelektromekaniker. Men da jeg ikke rigtig kunne finde et job inde for det begyndte jeg på en servicestation.

Har efterhånden været på servicestation i 8 år. Men lige i tiden er jeg jo så bare sygemeldt med bækkenløsning til den lille så kommer engang i feb, så er der barsel derefter. Så der går lige et stykke tid inden jeg skal ud og arbejde igen:(

Joan

Da jeg var lille drømte jeg om at blive mekaniker :)) :)). Helt ind jeg var 16 og jeg besluttede mig for at blive officer i søværnet. Nu er jeg ingen af delene ;)

:D drømme er gode at have, så længe du ikke drømmer om at være smølf eller Johnny Reimar ;)
KH
Anne

Anmeld

2. september 2008

tascia

Jeg er kontornusser (kontorassistent) i en fagforening for lærer ansat på de frie skoler i DK (efterskoler, privatskoler, lilleskoler, friskoler, RSS etc.)

//Natascia

Anmeld

2. september 2008

Mathilde

Jeg er igang med at tage en fuld HF. I år læser jeg: kemi C, historie B, religion C og samfundsfag B.
Jeg ved ikke hvad jeg vil når jeg er færdig, men jeg vil helt sikkert tage en uddannelse. Måske sygeplejerske og så læse videre til operations-sygeplejerske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.