Hvad laver I ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.152 visninger
46 svar
0 synes godt om
1. september 2008

Pia.

Tænker tit på hvad I laver af arbejde m.m ??

Nu kender vi snart hinanden så godt at det kunne være sjovt at høre hvad I forskellige laver... Nogen af jer har jeg styr på, men der er mange af jer jeg ikke aner hvad laver, så nu blev jeg nysgerrig. . .

Jeg selv er dagplejer... Dog uddannet social og sundhedshjælper.

Knus Pia :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

Fam. Madsen

hey

jeg er spcial og sundhedshjælper, jeg arbejder for pleje og omsorg..
men lige nu er jeg jo på barsel:D

Anmeld

1. september 2008

Monique

Ja jeg laver jo ikke noget hehe..
Blev færdig med mit grundforløb som teknisk designer 1 uge før jeg gik på barsel og er ikke sikker på om det er noget jeg vil fortsætte med.

Hmm men er Linedance Instruktør.. Ved ikke om man kan kalde det et arbejde da det er i min fritid og i mine forældres LineDance klub.. Får ikke løn for det hehe :D

Anmeld

2. september 2008

Zuzet

Jeg har lavet meget og er uddannet:

Blåmaler, vase/figurmaler og Overglasurmaler på Den Kongelige Porcelænsfabrik

Så ville jeg prøve noget andet og tog HGV og derefter læreplads hos Novo Nordisk som kontor assistent og herefter har jeg haft forskellige vikarjobs: indkøber, marketing, alm. kontor ass. mm

Ved siden af alt dette er jeg selvstændig med min virksomhed tegneren.com, hvor jeg tegner og maler alt på bestilling og derudover laver Unika kunst.

Lige nu er jeg på barsel og når den slutter overvejer jeg at læse til multimedie designer

Hilsen

Lotte

Anmeld

2. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg bliver forhåeblig bachlor i erhversøkonomi og engelsk til december. Mangler kun en eksamen, men der er ikke undervisning i det fag i efterårssemesteret, så jeg arbejder som ufaglært hjemmehjælper i øjeblikket.

Jeg søger dog div adm job, men jeg vil gerne være i det offentlige, og har ikke en kummunaluddannelse så det er ikke så lige til.

Anmeld

2. september 2008

twinboys

Hej jeg er uddannet salgsassistent og har været områdeansvarlig i små-el afd. og afdelingsleder i en kiosk...

Men blev træt af de lange åbningstider og valgte at forlade det til fordel for at blive dagplejer...

Jeg startede i 1999 som dagplejer så har en del år i bagagen på dette område...

Ønsker jer alle en dejlig dag...

Majbritt(H)

Anmeld

2. september 2008

Joan ( Smallie )

Hej alle

Jeg er uddannet autoelektromekaniker. Men da jeg ikke rigtig kunne finde et job inde for det begyndte jeg på en servicestation.

Har efterhånden været på servicestation i 8 år. Men lige i tiden er jeg jo så bare sygemeldt med bækkenløsning til den lille så kommer engang i feb, så er der barsel derefter. Så der går lige et stykke tid inden jeg skal ud og arbejde igen:(

Joan

Anmeld

2. september 2008

Christinahr

JE læser til multimediedesigner og er lige begyndt på 3. semester :P

Anmeld

2. september 2008

Lise

Jeg har netop i sommer afsluttet min bachelor i erhvervsjura, og igår begyndte jeg på cand.merc.aud som jo gerne skulle føre til at jeg bliver revisor en dag. Læser nu deltid, og så arbejder jeg fuld tid som revisorassistent i et større revisionsfirma.

Anmeld

2. september 2008

Bastian

Jeg er cand. comm. og arbejder som kommunikationsmedarbejder i en kommune.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.