Hvad laver I ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2008

BellaT

Jeg er privat dagplejer.
Er startet for en måned siden cirka. Og elsker det(L)!
Har lige nu kun et dagplejebarn og min egen dreng. Håber der snart dukker endnu et barn op.

Knus fra Helle - med sovende unger i vognene...:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

Heidi.

Jeg er uddannet automekaniker... Og så er jeg næsten uddannet bygningsmaler..

Men nu er jeg i gang med ssh uddannelsen, og er færdig om 6 måneder:)

Anmeld

2. september 2008

lonemus

Jeg er uddannet kontorassistent hos SKAT.

Jeg er nu medarbejdende ægtefælle i min mands firma, hvor jeg ordner alle regnskaberne.

Lone - som gerne vil læse videre til fodterapeut, når ungerne er blevet lidt større .)

Anmeld

2. september 2008

Honningblomst

Jeg er studerende og skulle gerne ende op med at blive cand. pæd. psyk. og familieterapeut.
Knus Eva

Anmeld

2. september 2008

Miamaja

Jeg er hjemmegående mama nu men før arbejdede jeg som klinikassistent og savner det ikke:P

Anmeld

2. september 2008

H+S Skjolgborg.

Jeg har prøve meget dog meste i aktiveringe og tre jobs.... har en mindre udd/kursus social og sundhed...
Men nu skal jeg søger persion....
har en støttekontaktperson og en hjemme hos hos(pga børn) og de menere begge to jeg skal på persion også måske mini i skånejob pga min ryg og sygdom ja også pga min mega hårde opvækst.....

Anmeld

2. september 2008

petersmor

Jeg er uddannet pædagog, har arbejdet i special børnehave med udviklingshæmmede børn 0-7 år...... nogen dejlige unger...... Arbejder nu indenfor ældre området....... lidt noget andet :)

Anmeld

2. september 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej...

Jeg er uddannet og arbejder som sosu-hjælper..

Å holder på å uddanne meg til hestemassør, jeg mangler 1eksamen og ca40 hester å massere i min praktikk!!!Det er utrolig spennende, håper på å kunne arbejde fulltid med hester..:D

Anmeld

2. september 2008

Astrid P

Jeg er lærerstuderende med linjefagene dansk, musik, engelsk og kristendomskundskab/religion. Jeg bliver færdig næste sommer...

Anmeld

2. september 2008

Becks

Jeg er uddannet Social og sundhedshjælper... Og arbejder i hjemmeplejen hvor jeg var i min 2 praktik...
Vil dog gerne søge ind på sygeplejeskolen og uddanne mig til Sygeplejerske, men min arbejdsskade forhindre mig i det indtil videre...

Knus (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.