Brug af heldragter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Tina2

Bruger også tit heldragter om dagen, synes det er vildt praktisk og så må det da bestemt være det mest behagelige for bebserne at ha' på  Og der er jo så mange fede

Jeg er så typen der ALDRIG ku drømme om at give min baby cowboybukser på  Synes det er alt for stift noget stof til babyer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Camillee

personligt elsker jeg heldrager, synes der er så mange fede (; elias er lidt over 3 mdr nu men synes til "store babyer" kan det godt ligne lidt nattøj (;

Anmeld

14. december 2010

oo

jeg bruger heldragter stort set hele døgnet pånær når der er gæster. de er varme og behagelige og Sol kan bevæge sig helt frit i dem, så jeg synes de er et KÆMPE hit!

jeg mener...jeg går jo også rundt i nattøj hele dagen når jeg bare er hjemme, så hvorfor skulle hun stadses ud i alt muligt tøj

Anmeld

14. december 2010

Diana...

Tjuhl skriver:

jeg bruger heldragter stort set hele døgnet pånær når der er gæster. de er varme og behagelige og Sol kan bevæge sig helt frit i dem, så jeg synes de er et KÆMPE hit!

jeg mener...jeg går jo også rundt i nattøj hele dagen når jeg bare er hjemme, så hvorfor skulle hun stadses ud i alt muligt tøj

Nemlig. 

Anmeld

14. december 2010

Pige2009

Diana... skriver:

Ha ha jeg siger præcis det samme, masse af heldragter det er så bøvlet at amme osv med alt det tøj de har på når det todelt. det er bare meget nemmer det andet med buksedragter og heldragter. 

Nemlig, så er der heller ikke noget der kryber op og sidder og irriterer på de små

Anmeld

14. december 2010

Pige2009

Malene84 skriver:

hmm.. jeg bruger cowboysbukser til mine... og har gjort det siden de var str. 68 (men jeg kan jo så slet ikke holde babystilen ud - så derfor har de altid været klædt "voksent"). Men forstår ikke hvorfor de så er stakkels børn  skulle det gøre ondt på dem? De fleste cowboybukser til babyer (i hvert fald i dem vi har) er der foret og totalt baggy - så der er plads til både kravl, rul osv.

Jeg tænker på de stive denim, men når det er sagt synes jeg stadig ikke om "voksentøj" til børn - sorry to say, men jeg synes der skal være forskel

Anmeld

14. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har stemt ja

Dog synes jeg at børnene bliver for store til at bruge heldragter om dagen efter 3 mdr's alderen.... Så ser det forkert ud i mine øjne, og ligner mere natdragter. Men helt klart ja, så længe de er helt små

Anmeld

14. december 2010

2721

lisesp83 skriver:

Jeg bruger rigtig meget heldragter om dagen til min datter.

Det er bedre for hende at udfolde sig i, og da man stadig bærer en del på hende, så er todelt tøj simpelthen for træls, da blusen altid ender oppe i nakken..

Og man kan virkelig få nogle fede heldragter.

Enig. Og når vejret heller ikke er så varmt er det ikke særlig rart man hele tiden skal gå og bekymre sig om, om man nu har fået trukket blusen og og bukserne op for 117 gang

Anmeld

14. december 2010

Malene84

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg har stemt ja

Dog synes jeg at børnene bliver for store til at bruge heldragter om dagen efter 3 mdr's alderen.... Så ser det forkert ud i mine øjne, og ligner mere natdragter. Men helt klart ja, så længe de er helt små

helt enig

Anmeld

16. december 2010

Fru.Ø

Nej jeg syntes det er nattøj,men kender da flere som bruger dem om dagen også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.