Brug af heldragter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Karo

Vi bruger både heldragter og alm. tøj til vores datter på 8 mdr. Da hun var mindre brugte vi kun heldragter da jeg syndes det ser mere behageligt ud for hende at ligge i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

lauras*mor*

jeg har svaret nogle gange... af den ene grund at vi bruger dem primært til nattøj, men de kendte hjemme-søndage kan det nemt være hun ikke kommer i alm tøj før om eftermiddagen hvis vi skal gå en tur.. så derfor bruger vi dem nogle gange om dagen.. men ellers er det primært nattøj... Men da hun var lille (6 mdr og under) brugte vi dem meget..

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

maria_wt skriver:

Nemlig

Dejligt at jeg ikke er den eneste

Anmeld

13. december 2010

Mullebergen

Baagøe skriver:

Laura havde heldragter på som spæd og jeg synes faktisk det er at foretrække til de helt små. Det er da kun for forældrenes skyld, at babyer bliver iklædt "voksentøj" med to dele.

Heldragter må da være det mest behagelige til sådan en lille bebs

Fuldstændig enig her -Især når de skal ligge på maven  Kamille har ofte heldragt på.

Natdragter er for mig, dragter med knapper hele vejen ned og/eller med fødder i.

Hjalte gik i heldragter til han var næsten 1 år men det var mest fordi han var så tyk på maven at jeg ikke kunne finde nogle bukser jeg ikke syntes var for stramme til ham 

Han havde altid en hagesmæk og sutsko på til, som her :

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2010

Malthes mor

Har stemt blankt. Da begge mine drenge var helt små, brugte de begge heldragter. Men når de starter i institution, så synes jeg alm tøj er meget mere praktisk og varmere. Så nu får den lille en heldragt/natdragt på til sovetid og ellers ikke. Og den store på 4 år, ville dø hvis jeg kom med sådan en til ham

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

MatildeS skriver:

Fuldstændig enig her -Især når de skal ligge på maven  Kamille har ofte heldragt på.

Natdragter er for mig, dragter med knapper hele vejen ned og/eller med fødder i.

Hjalte gik i heldragter til han var næsten 1 år men det var mest fordi han var så tyk på maven at jeg ikke kunne finde nogle bukser jeg ikke syntes var for stramme til ham 

Han havde altid en hagesmæk og sutsko på til, som her :

Nemlig!  Sjov med den Ej Sikke Lej dragt, for Laura har en nøjagtig magen til blot med pink kantbånd - synes den er super sej

Anmeld

13. december 2010

Mille83

Her bruger vi meget heldragter, simpelthen fordi jeg syntes de er praktiske  Og når hun ligger og kravler rundt på gulvet ryger trøjen ikke op og ned.

Og vi kan sagtens se forskel på heldragter og natdragter, syntes slet ikke de ligner hinanden

Anmeld

13. december 2010

Diana...

Baagøe skriver:

Laura havde heldragter på som spæd og jeg synes faktisk det er at foretrække til de helt små. Det er da kun for forældrenes skyld, at babyer bliver iklædt "voksentøj" med to dele.

Heldragter må da være det mest behagelige til sådan en lille bebs

Ja helt enig! her blev de også brugt og var absolut det nemmeste og sikkert også det mest behagelige tror vi brugte dem til han var 10 måneder ca så synes jeg han blev for stor til dem men han blev også hurtig stor. 

Anmeld

13. december 2010

JustAnotherName

lauras*mor* skriver:

jeg har svaret nogle gange... af den ene grund at vi bruger dem primært til nattøj, men de kendte hjemme-søndage kan det nemt være hun ikke kommer i alm tøj før om eftermiddagen hvis vi skal gå en tur.. så derfor bruger vi dem nogle gange om dagen.. men ellers er det primært nattøj... Men da hun var lille (6 mdr og under) brugte vi dem meget..

same, same 

Anmeld

13. december 2010

frk Jensen

Jeg brugte heldragter til marcus da han var baby... Det må da være rart at der ikke er noget der strammer ved mavsen..

Nu hvor han er over 2 år sover han tit i hel natdragter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.