Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Læste en tråd om forskellen på heldragter og natdragter og så kom jeg til at tænke på, hvordan disse heldragter som rigtig mange mærker laver bliver brugt i de små hjem.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt blank, da der findes mange heldragter som er pæne til hverdagsbrug, men jeg bruger ikke heldragter til hverdag, da jeg synes alm. tøj er mere praktisk og så ejer jeg ikke nogle heldragter til hverdagsbrug lige pt
men man kan sagtens se forskel på natdragter og alm. heldragter
Altså jeg har stemt ja selvf. Men jeg vil så sige, at når vi er herhjemme, så skelner jeg ikke mellem nattøj og dagstøj. Børn bliver ikke beskidte om natten, så derfor er det ikke så vigtigt om det er det ene eller det andet tøj, de har på
- Hvilket både gælder heldragter og 2 delt. Men jeg syntes da at tøj til babyer skal være rart at have på... For baby...
Jyden skriver: Læste en tråd om forskellen på heldragter og natdragter og så kom jeg til at tænke på, hvordan disse heldragter som rigtig mange mærker laver bliver brugt i de små hjem.
Laura havde heldragter på som spæd og jeg synes faktisk det er at foretrække til de helt små. Det er da kun for forældrenes skyld, at babyer bliver iklædt "voksentøj" med to dele.
Heldragter må da være det mest behagelige til sådan en lille bebs
Zafir skriver: Altså jeg har stemt ja selvf. Men jeg vil så sige, at når vi er herhjemme, så skelner jeg ikke mellem nattøj og dagstøj. Børn bliver ikke beskidte om natten, så derfor er det ikke så vigtigt om det er det ene eller det andet tøj, de har på - Hvilket både gælder heldragter og 2 delt. Men jeg syntes da at tøj til babyer skal være rart at have på... For baby...
Lige mine ord. Jeg synes faktisk det er tåbeligt, at give sin baby "alm. tøj" på. Jeg foretrækker heldragter til de helt små og vi gik heller ikke så meget op i påklæbede betegnelser som heldragt eller natdragt
Jeg bruger rigtig meget heldragter om dagen til min datter.
Det er bedre for hende at udfolde sig i, og da man stadig bærer en del på hende, så er todelt tøj simpelthen for træls, da blusen altid ender oppe i nakken..
Og man kan virkelig få nogle fede heldragter.
Baagøe skriver: Laura havde heldragter på som spæd og jeg synes faktisk det er at foretrække til de helt små. Det er da kun for forældrenes skyld, at babyer bliver iklædt "voksentøj" med to dele. Heldragter må da være det mest behagelige til sådan en lille bebs
Nemlig
Her i huset bruger vi også heldragter om dagen. Synes man kan få så mange lækre i de forskellige mærker og dernæst er det jo behageligt for baby og praktisk for forældrene.
Synes dog, at børnene bliver forstore til heldragter om dagen, når de nærmere sig 1 år.
Ja, når de er helt små er de gode at bruge døgnet rundt, men når de er ældre og kravler/går synes jeg det minder mest om nattøj.. Jeg synes dog de er super trælse med alle de knapper i skridtet og på maven så bruger helst to-delt pyjamas
op til hun var ca 9 måneder brugte jeg det meget om dagen. Derefter synes jeg, at det var for baby-agtigt for hende.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128