Brug af heldragter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Dinna88

Baagøe skriver:

Ja, det er rigtige babyer!

Ja, nemlig - så kan man lige snyde sig til at "beholde sin lille baby" lidt længere!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Noneother

Baagøe skriver:

Lige præcis! Vender altid det hvide ud af øjnene, når jeg ser en baby i smoking f.eks. Det er da for meget af det gode

HaHa ej seriøst?! Er der virkelig nogen der gør sådan noget.

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

Dinna88 skriver:

Ja, nemlig - så kan man lige snyde sig til at "beholde sin lille baby" lidt længere!  

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

HaHa ej seriøst?! Er der virkelig nogen der gør sådan noget.

Desværre ja. Jeg har set billeder af et par herinde

Anmeld

13. december 2010

Mor til L&S

Da Liva var helt lille brugte hun heldragter både dag og nat.. Nu er hun snart 9 mdr og bruger dem nu mest om natten.. Synes det ligner nattøj når hun har det på om dagen.. men elsker heldragter

Anmeld

13. december 2010

Diana...

Baagøe skriver:

Lige præcis. Jeg siger også altid til alle, at de skal ønske sig heldragter i gave, når de bliver forældre i stedet for bluse og bukser som skiller ad osv. Jeg har heller aldrig helt set fidusen i cowboybukser til babyer - stakkels børn

Ha ha jeg siger præcis det samme, masse af heldragter det er så bøvlet at amme osv med alt det tøj de har på når det todelt. det er bare meget nemmer det andet med buksedragter og heldragter. 

Anmeld

13. december 2010

bullerbassen

Har stemt ja , dog ikke længere da han nu er 14 måneder.

Da han var spæn og frem til str 64 brugte jeg heldragterne dag/nat. Syntes klart de var at foretrække så de ikke skiller på maven. Nu hvor han er 14 måneder bruger vi dem kun om natten. Gider ikke det nattøj som skiller på maven. Han roder rundt i sengen

Anmeld

13. december 2010

Loa

Elsker heldragter........

Isabella bruger dem primært om dagen, da de virker dejlige behagelige at have på (tænker jeg, jeg aner det jo ikke) Men om natten kan hun ikke have dem på, for så skal hun have alm strømper på, og dem sparker hun konsekvent af om natten.... Så nat=strømpebukser.....

Anmeld

13. december 2010

Malene84

Jeg har stemt nej - mine drenge havde det dog på de første 2 måneder. Nu er de str. 80/86 og vi synes det ser latterligt ud, hvis jeg giver dem heldragt på. Det gør store børn til små børn efter MIN mening  godt vi alle er forskellige og selv må vælge

Anmeld

13. december 2010

Malene84

Baagøe skriver:

Lige præcis. Jeg siger også altid til alle, at de skal ønske sig heldragter i gave, når de bliver forældre i stedet for bluse og bukser som skiller ad osv. Jeg har heller aldrig helt set fidusen i cowboybukser til babyer - stakkels børn

hmm.. jeg bruger cowboysbukser til mine... og har gjort det siden de var str. 68 (men jeg kan jo så slet ikke holde babystilen ud - så derfor har de altid været klædt "voksent"). Men forstår ikke hvorfor de så er stakkels børn  skulle det gøre ondt på dem? De fleste cowboybukser til babyer (i hvert fald i dem vi har) er der foret og totalt baggy - så der er plads til både kravl, rul osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.