Brug af heldragter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Mathilde

Ja vi brugte heldragte til Celina.

De må være rigtig dejlige for baby at have på. Vi brugte også meget langærmet body og et par bukser...også behageligt for baby og så er der ikke noget der skiller på midten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Low

Jeg bruger dem næsten aldrig men lidt gør jeg. Kun nogle gange. De er hvert fald ikke et must have for mig  

Anmeld

13. december 2010

Noneother

Baagøe skriver:

Laura havde heldragter på som spæd og jeg synes faktisk det er at foretrække til de helt små. Det er da kun for forældrenes skyld, at babyer bliver iklædt "voksentøj" med to dele.

Heldragter må da være det mest behagelige til sådan en lille bebs

Præcis sådan jeg tænker. De må da være mere behagelige en sådan en stiv gang denim eller what not.

Justin er 7 måneder, og det er stadig dem vi bruger mest herhjemme.

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

Diana... skriver:

Ja helt enig! her blev de også brugt og var absolut det nemmeste og sikkert også det mest behagelige tror vi brugte dem til han var 10 måneder ca så synes jeg han blev for stor til dem men han blev også hurtig stor. 

Lige præcis. Jeg siger også altid til alle, at de skal ønske sig heldragter i gave, når de bliver forældre i stedet for bluse og bukser som skiller ad osv. Jeg har heller aldrig helt set fidusen i cowboybukser til babyer - stakkels børn

Anmeld

13. december 2010

Dinna88

Baagøe skriver:

Laura havde heldragter på som spæd og jeg synes faktisk det er at foretrække til de helt små. Det er da kun for forældrenes skyld, at babyer bliver iklædt "voksentøj" med to dele.

Heldragter må da være det mest behagelige til sådan en lille bebs

Og så er de små da også bare SÅ nuttede i heldragter! Frem for to delt tøj osv.

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

Noneother skriver:

Præcis sådan jeg tænker. De må da være mere behagelige en sådan en stiv gang denim eller what not.

Justin er 7 måneder, og det er stadig dem vi bruger mest herhjemme.

Nemlig. Jeg har heller aldrig kunnet se det smarte i stive cowboybukser til babyer - arme stakler

Anmeld

13. december 2010

Noneother

Baagøe skriver:

Nemlig. Jeg har heller aldrig kunnet se det smarte i stive cowboybukser til babyer - arme stakler

Nej sgu. Mit barn skal ha´det rart. Det der med at ligne en tøjreklame, skal nok komme tidsnok.

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

Dinna88 skriver:

Og så er de små da også bare SÅ nuttede i heldragter! Frem for to delt tøj osv.

Ja, det er rigtige babyer!

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

Noneother skriver:

Nej sgu. Mit barn skal ha´det rart. Det der med at ligne en tøjreklame, skal nok komme tidsnok.

Lige præcis! Vender altid det hvide ud af øjnene, når jeg ser en baby i smoking f.eks. Det er da for meget af det gode

Anmeld

13. december 2010

Jeg ÆÆlsker heldragter!!!

Lisa er 7mdr. og hun får dem tit på, både dag og nat!!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.