Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
maria_wt skriver: Det er vist helt samme pris i Jysk... Vores kære Ikea har også børne tæpper BILLIGT
Det er vist helt samme pris i Jysk... Vores kære Ikea har også børne tæpper BILLIGT
Jeg tror i hvert fald Laura skal have et
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Jepski! Jeg har også set, at de er på bud i Lidl i næste uge til 119,- kan du huske, hvad de koster i Jysk?
Jepski! Jeg har også set, at de er på bud i Lidl i næste uge til 119,- kan du huske, hvad de koster i Jysk?
de har lige haft dem på tilbud til 100kr. stk...
kan desværre ikke huske deres standard pris... så de havde et manchester united gulvtæppe til salg til 75 kr. i onsdags men det er ikk så baby agtigt
KittyGirl skriver: de har lige haft dem på tilbud til 100kr. stk... kan desværre ikke huske deres standard pris... så de havde et manchester united gulvtæppe til salg til 75 kr. i onsdags men det er ikk så baby agtigt
Oki doki. Jeg tror, jeg køber et til hende imorgen Det kan være hendes julegave
Baagøe skriver: Oki doki. Jeg tror, jeg køber et til hende imorgen Det kan være hendes julegave
Jeg er SÅ glad for det... og så skiller det heller ikke ad ligesom de der brikker
overvejer faktisk at skaffe et til
og en god julegave
Jeg må indrømme at selv om vi i danmark også kan købe skumbrikker (har dem selv) så er strukturten på dem der vises i indlægget en helt anden end dem man normalvis kan købe i dk, og samtidig har vi ofte en skrammere lovgivning ang. hvor meget blødgørende der må være i legetøj (men ifølge lovgivningen må der stadig være blødgørende i mindre mængder) så ud fra den betragtning så ville jeg lige slå lidt koldt vand i blodet, vi ved jo ikke om dem der sælges i danmark er farlige eller ej..
KittyGirl skriver: Jeg er SÅ glad for det... og så skiller det heller ikke ad ligesom de der brikker overvejer faktisk at skaffe et til og en god julegave
Jeg tænkte lidt det samme - at købe to med det samme
N&J skriver: Jeg må indrømme at selv om vi i danmark også kan købe skumbrikker (har dem selv) så er strukturten på dem der vises i indlægget en helt anden end dem man normalvis kan købe i dk, og samtidig har vi ofte en skrammere lovgivning ang. hvor meget blødgørende der må være i legetøj (men ifølge lovgivningen må der stadig være blødgørende i mindre mængder) så ud fra den betragtning så ville jeg lige slå lidt koldt vand i blodet, vi ved jo ikke om dem der sælges i danmark er farlige eller ej..
De sælges også i DK og netop derfor var det i Nyhederne
Vi har også skumtæppe herhjemme i stuen fordi det er trægulv og det har været genialt for os alle tre og ligge/kravle/trille/snurre rundt på, bare med bogstaver.. det fik vi lagt på gulvet allerede da han var et par måneder gammelt og han bliver 11 måneder imorgen.. men syg har han ikke været førend han begyndte i dagpleje.. men det giver jo sig selv.. tror ikke det er skum-tæppet.. men som I skriver, så er det langsigtede sygdomme der er eventuelt kan komme på tale.. men det er virkelig snart ikke til at finde noget, der IKKE gør vores små syge eller hvor der er risiko for at de bliver... så jeg ved virkelig ikke om jeg hælder til at lade det blive hvor det er - eller se mig om efter en erstatningstæppe.. som de måske også en dag finder noget giftigt i.. eller risiko for.. noget...
Baagøe skriver: De sælges også i DK og netop derfor var det i Nyhederne
det er ikke dem der bliver solgt i danmark, i hvert fald ikke præcis de samme, der er forskellige strukturer på overfladen, på dem jeg har set solgt i danmark fra babyforretningen, legetøjsbutikker er der kun 1 struktur eller flere som indslaget viser..
N&J skriver: det er ikke dem der bliver solgt i danmark, i hvert fald ikke præcis de samme, der er forskellige strukturer på overfladen, på dem jeg har set solgt i danmark fra babyforretningen, legetøjsbutikker er der kun 1 struktur eller flere som indslaget viser..
Materialet er identisk. Jeg har set både med bogstaver, tal og figurer. En fra min mødregruppe har et nøjagtig magen til dem i indslaget og de var købt i KREA
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128