Farlige skumpuslespil til gulvet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Papaya

DLM skriver:

jeg købte godt nok nogle i ønskebørn da de var på tilbud, men har ikke brugt dem da de stank af... ja jeg vil synes det lugtede som terbentin de stank virkelig rædselsfulgt. det er da godt jeg ikke har brugt dem så

Det var også der jeg købte min.. Fordi de var på tilbud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Mor-til-asta-09

A-Lilje skriver:

En veninde har lige fortalt mig, at de i TV2 nyhederne har fortalt at skumgulvene skulle være farlige

http://nyhederne.tv2.dk/video/?portal
"Puzzle-måtter forbydes" fra 11. dec  2010 kl. 19:35

Men hvis man ikke må bruge dem, hvad skal man så bruge? Et tæppe? Der er mildt sagt pisse fodkoldt i vores lejlighed, så har faktisk været super glad for det vi har... Har endda gået og snakket om at vi bare kunne lægge det på hele gulvet når hun begynder at bevæge sig...

Hmm... What to do??

Herhjemme bruger asta stadig sine skumbrikker, og har aldrig døjet med at være syg.. Hun lå på dem som helt lille, og nu leger hun på dem..

Anmeld

12. december 2010

LinLin

Herhjemme bruger asta stadig sine skumbrikker, og har aldrig døjet med at være syg.. Hun lå på dem som helt lille, og nu leger hun på dem..

Vi genbruger det fra David til Adam (og det har jeg da tænkt mig at blive ved med... Det er et med en by på - altså veje og huse. David har ikke været syg eller fået allergi af det!

Anmeld

12. december 2010

Mor-til-asta-09

DAs mor skriver:

Vi genbruger det fra David til Adam (og det har jeg da tænkt mig at blive ved med... Det er et med en by på - altså veje og huse. David har ikke været syg eller fået allergi af det!

Ja lige præcis.. der har heller aldrig været noget med asta herhjemme..

Anmeld

12. december 2010

maria_wlt

Jeg må indrømme at jeg ikke tror at de mener at børnene bliver syge nu og her, ihvertfald når det gælder kræft.

Men med tiden.. De ved jo at de stoffer der er i giver masser af sygdomme.

Jeg finder nu bare noget andet at lille den lille ny på, og ikke tager chancen med de lugte brikker

Anmeld

12. december 2010

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Man kan til rimelig pris købe sivgulvtæppe. Det fås i firkanter og er til at betale.
Det isolerer utroligt godt, og er altid varmt for de små.
Jeg har altid haft det på mine børns værelser mens de var små, og har haft det hvor de nu havde legehjørne eller lignende. Det støvsuges almindeligt og er let at "klappe sammen" engang om året så gulvet nedenunder kan støvsuges og vaskes.

Kærligst
Sussie

Hvor smart! Hvor kan det købes?

Anmeld

12. december 2010

SussieThyssen

Hvor smart! Hvor kan det købes?

Tæppeforhandlere går jeg ud fra...trælasthandler..hmmm..jeg har altid købt mine hos den lokale farvehandler, som også handlede med gulvbelægninger og den slags.

Anmeld

12. december 2010

Pige2009

KittyGirl skriver:

Jeg overvejede faktisk at få fat i sådan nogle til vores gulv i stuen da det er hammer fodkoldt... og det er trægulv.. men så faldt jeg over sådan nogle små gulvtæpper i jysk med peter plys man kan også få cars, prinsesser osv... og det ligger nu på gulvet og det er lige præcis stort nok til at bassen kan udfolde sig på det

Jepski! Jeg har også set, at de er på bud i Lidl i næste uge til 119,- kan du huske, hvad de koster i Jysk?

Anmeld

12. december 2010

maria_wlt

Baagøe skriver:

Jepski! Jeg har også set, at de er på bud i Lidl i næste uge til 119,- kan du huske, hvad de koster i Jysk?

Det er vist helt samme pris i Jysk... Vores kære Ikea har også børne tæpper BILLIGT

Anmeld

12. december 2010

Pige2009

forældre-til-Asta skriver:

Det kan desværre vise sig senere i form af nedsat fertilitet øget risiko for allergier osv.. Man kan egentlig sidestille det med at bruge parfumerede produkter til baby. Når der er en risiko, synes jeg det er tåbeligt at løbe den - sorry to say

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.