Farlige skumpuslespil til gulvet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.702 visninger
60 svar
0 synes godt om
12. december 2010

A-Lilje

En veninde har lige fortalt mig, at de i TV2 nyhederne har fortalt at skumgulvene skulle være farlige

http://nyhederne.tv2.dk/video/?portal
"Puzzle-måtter forbydes" fra 11. dec  2010 kl. 19:35

Men hvis man ikke må bruge dem, hvad skal man så bruge? Et tæppe? Der er mildt sagt pisse fodkoldt i vores lejlighed, så har faktisk været super glad for det vi har... Har endda gået og snakket om at vi bare kunne lægge det på hele gulvet når hun begynder at bevæge sig...

Hmm... What to do??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

2babygirls

A-Lilje skriver:

En veninde har lige fortalt mig, at de i TV2 nyhederne har fortalt at skumgulvene skulle være farlige

Men hvis man ikke må bruge dem, hvad skal man så bruge? Et tæppe? Der er mildt sagt pisse fodkoldt i vores lejlighed, så har faktisk været super glad for det vi har... Har endda gået og snakket om at vi bare kunne lægge det på hele gulvet når hun begynder at bevæge sig...

Hmm... What to do??

Ej altså... Dem har vi da også købt så hun ikke skal sidde på et hårdt underlag under sit tæppe

Mon det er samme produkt indhold som dem i belgien ???

Anmeld

12. december 2010

Gittemor09

Tina&Martin skriver:

Ej altså... Dem har vi da også købt så hun ikke skal sidde på et hårdt underlag under sit tæppe

Mon det er samme produkt indhold som dem i belgien ???

vil lige byde ind her og sige at de er igang med at undersøge om det er samme slagt (altså indhold i måtterne) men de mener det kraftigt desværre...

og nu hvor jeg kigger tilbage var min datter syg hele tiden da hun legede på de plader... har dog ikke brugt dem i mange måneder...

men det er skræmmende at tænke på at der kan være alt mulig giftigt i dem...

Anmeld

12. december 2010

2babygirls

Gittemor09 skriver:

vil lige byde ind her og sige at de er igang med at undersøge om det er samme slagt (altså indhold i måtterne) men de mener det kraftigt desværre...

og nu hvor jeg kigger tilbage var min datter syg hele tiden da hun legede på de plader... har dog ikke brugt dem i mange måneder...

men det er skræmmende at tænke på at der kan være alt mulig giftigt i dem...

Så tør jeg da næsten ikke bruge dem når hun engang skal til at sidde på gulvet og lege... hvad skal man så finde på af skridsikre ting??

Anmeld

12. december 2010

Gittemor09

Så tør jeg da næsten ikke bruge dem når hun engang skal til at sidde på gulvet og lege... hvad skal man så finde på af skridsikre ting??

nej, det forstår jeg skam udemærket...!!

jamen det kommer lidt an på hvor gammel hun er... for hvis hun er helt lille kan man jo lægge en dyne og måske et legetæppe ovenpå.. det kommer helt an på fantasien

Anmeld

12. december 2010

2babygirls

Gittemor09 skriver:

nej, det forstår jeg skam udemærket...!!

jamen det kommer lidt an på hvor gammel hun er... for hvis hun er helt lille kan man jo lægge en dyne og måske et legetæppe ovenpå.. det kommer helt an på fantasien

Hun er lige blevet 2 mdr i fredags, men indtil nu har hun bare ligget på sit legetæppe i kravlegården..

Men der kan moar jo ikke være når hun bliver mere vild med at lege med ting

Anmeld

12. december 2010

SussieThyssen

A-Lilje skriver:

Hmm... What to do??

Man kan til rimelig pris købe sivgulvtæppe. Det fås i firkanter og er til at betale.
Det isolerer utroligt godt, og er altid varmt for de små.
Jeg har altid haft det på mine børns værelser mens de var små, og har haft det hvor de nu havde legehjørne eller lignende. Det støvsuges almindeligt og er let at "klappe sammen" engang om året så gulvet nedenunder kan støvsuges og vaskes.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. december 2010

Gittemor09

Tina&Martin skriver:

Hun er lige blevet 2 mdr i fredags, men indtil nu har hun bare ligget på sit legetæppe i kravlegården..

Men der kan moar jo ikke være når hun bliver mere vild med at lege med ting

min lå også indimellem i kravlegården..

men har ellers bare lagt et dynetæppe på gulvet, og så et tæppe ovenpå for at der ikke skal være koldt..

Så kunne vi snildt ligge og hygge begge to

Anmeld

12. december 2010

2babygirls

Gittemor09 skriver:

min lå også indimellem i kravlegården..

men har ellers bare lagt et dynetæppe på gulvet, og så et tæppe ovenpå for at der ikke skal være koldt..

Så kunne vi snildt ligge og hygge begge to

Ja andet er der ikke for

Anmeld

12. december 2010

Ryberg

Jeg overvejede faktisk at få fat i sådan nogle til vores gulv i stuen da det er hammer fodkoldt... og det er trægulv.. men så faldt jeg over sådan nogle små gulvtæpper i jysk med peter plys man kan også få cars, prinsesser osv... og det ligger nu på gulvet og det er lige præcis stort nok til at bassen kan udfolde sig på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.