Hvordan sagde I at I var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

*Cille*

Meilby skriver:

Vi lavede en invitation til 0 års fødselsdag Vi skrev invitationen, som var den fra lille manden Og så skrev vi at vi gerne ville se dem omkring d. 14 oktober på viborg sygehus, og at far nok skulle ringe når vi var klar til at få besøg osv. Og så satte vi scanningsbilledet ind i kortet, samt billeder af barnevogn, puslebord osv

Hvordan reagerede de på det? De blev vel overlykkelige ligesom jer smil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Mullebergen

Første gang lavede jeg er gavekort 

Anden gang sagde vi det bare, drønkedeligt 

Anmeld

13. december 2010

*Cille*

Angel skriver:

Vi gav min mor bogen "Til mit barnebarn"
Det er en bog hun skal udfylde ala barnets bog, med info om hendes liv, hvordan jeg var som barn, og om barnebarnet, og meget andet
Så er der lidt at fordrive tiden med

Det var en god idé. Så føler hun jo også at hun er med i det hele

Og så kan hun skrive om alle de sjove eposider, der helt sikkert har været da du var lille...

Anmeld

13. december 2010

*Cille*

Rebecca55 skriver:

De råbte og skreg først og derefter satte alle sig ned med hånden for munden... Men mine dejlige svigerforældre har allerede lavet planer om hvordan de på skift skal komme og gøre rent, ordne vasketøj og lave mad hos os, så vi kan konsentrerer os om børnene. Så det er bare skønt med sådan en opbakning.

Trillinger shit mand det bliver da hårdt!!! Godt at bedsteforældrede bakker op om jer...

Er det naturligt, eller har I fået hjælp til at blive gravide?

Anmeld

13. december 2010

Mullebergen

Her er gavekortet forresten 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2010

Lou87

*Cille* skriver:

Hej søde piger

Har I en god idé til at få overbragt den gode nyhed til de kommende bedsteforældre? Min kæreste og jeg har snakket lidt om at give dem en gave juleaften med en sut og evt. et sødt lille brev om at vi venter os... Men har I nogen gode forslag til hvad vi kan skrive?

Hvordan fik I det selv sagt?

Vi havde købt en kuglepen til dem hver, dvs en med både farmor, farfar, mormor og morfar

Og dem fik de så en dag vi var og spise.. De pakkede op og blev så glade - også for gaven der jo kan gemmes og er brugbar

Altid sjovt og se sådan en reaktion

Anmeld

13. december 2010

*Cille*

Lou87 skriver:

Vi havde købt en kuglepen til dem hver, dvs en med både farmor, farfar, mormor og morfar

Og dem fik de så en dag vi var og spise.. De pakkede op og blev så glade - også for gaven der jo kan gemmes og er brugbar

Altid sjovt og se sådan en reaktion

Ja og så kunne de jo også "blære" sig lidt med at de skulle være bedsteforældre

Anmeld

13. december 2010

*Cille*

MatildeS skriver:

Første gang lavede jeg er gavekort 

Anden gang sagde vi det bare, drønkedeligt 

Ja man kan jo ikke være lige opfindsom hver gang...

Tak for gavekortet!

Anmeld

13. december 2010

Lou87

*Cille* skriver:

Ja og så kunne de jo også "blære" sig lidt med at de skulle være bedsteforældre

haha ja li præcis - min svigermor tog også kuglepennen med til møde aftenen efter ... griner

men ihvertfald stort tillykke med du venter dig og uanset hvordan du får sagt det.. så kan de da ikk andet end blive glade over sådan en herlig situation

Anmeld

13. december 2010

*Cille*

Lou87 skriver:

haha ja li præcis - min svigermor tog også kuglepennen med til møde aftenen efter ... griner

men ihvertfald stort tillykke med du venter dig og uanset hvordan du får sagt det.. så kan de da ikk andet end blive glade over sådan en herlig situation

Tusind tak søde... Jeg glæder mig helt vildt til at se deres reaktion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.