Hvordan sagde I at I var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

*Cille*

Low skriver:

En t-shirt hvor der står at de skal være bedste forældre .. noget alla: Jeg skal snart være bedste eller sådan noget

Hehe så kan de få lov til at vise den frem når det er passende at resten af familien får det at vide...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

*Cille*

Maja84 skriver:

tak

håber i finder en god måde at give dem, de gode nyheder på

Tak for det

Er helt vildt spændt og kan næsten ikke vente til juleaften!!!

Anmeld

12. december 2010

Low

*Cille* skriver:

Hehe så kan de få lov til at vise den frem når det er passende at resten af familien får det at vide...

Aahh... og så kan man ikke rigtig bruge den når barnet er født kom jeg til at tænke på.. .. jeg elsker sådan noget med de fede idér folk har til at kunne fortælle det

Anmeld

12. december 2010

Kløver

*Cille* skriver:

Tak for det

Er helt vildt spændt og kan næsten ikke vente til juleaften!!!

Kan jeg da godt forstå, bliver da også helt specielt at kunne fortælle nyheden, på en allerede hyggelig og dejlig aften

Anmeld

12. december 2010

Steph_Laurits

*Cille* skriver:

Hej søde piger

Har I en god idé til at få overbragt den gode nyhed til de kommende bedsteforældre? Min kæreste og jeg har snakket lidt om at give dem en gave juleaften med en sut og evt. et sødt lille brev om at vi venter os... Men har I nogen gode forslag til hvad vi kan skrive?

Hvordan fik I det selv sagt?

Jeg har på min computer (hentet fra nettet) sådan et "gavekort" man kan lave (skal ses) og så er der et digt også som man kan sætte i en ramme. Rigtig rigtig sød ting, og også det jeg selv vil bruge den dag jeg venter mig og skal overbringe nyheden til familien

Anmeld

12. december 2010

Turtles

*Cille* skriver:

Jeg har været ved at fortælle det til mine forældre og min søster såååå mange gange, men nu har min kæreste og jeg aftalt at vi afslører det på denne måde, og synes egentligt også det er lidt sødt at de får en gave juleaften og finder ud af det på den måde...

Helt sikkert, ville selv godt ha gjort det på den måde, hvis det havde passet sammen;0)
Ville glæde mig til at høre hvad de siger *smiler*

Anmeld

12. december 2010

*Cille*

StephanieJ skriver:

Jeg har på min computer (hentet fra nettet) sådan et "gavekort" man kan lave (skal ses) og så er der et digt også som man kan sætte i en ramme. Rigtig rigtig sød ting, og også det jeg selv vil bruge den dag jeg venter mig og skal overbringe nyheden til familien

Vil du ikke sende digtet til mig?

Anmeld

12. december 2010

*Cille*

Turtles skriver:

Helt sikkert, ville selv godt ha gjort det på den måde, hvis det havde passet sammen;0)
Ville glæde mig til at høre hvad de siger *smiler*

Jeg skal nok huske at komme med en update efter juleaften

Er selv ret spændt på hvordan de reagerer smil...

Anmeld

12. december 2010

2babygirls

*Cille* skriver:

Hej søde piger

Har I en god idé til at få overbragt den gode nyhed til de kommende bedsteforældre? Min kæreste og jeg har snakket lidt om at give dem en gave juleaften med en sut og evt. et sødt lille brev om at vi venter os... Men har I nogen gode forslag til hvad vi kan skrive?

Hvordan fik I det selv sagt?

Ihh hvor spændende...

I kunne jo skrive noget i stil med at denne sut vil baby meget gerne trøstes med når I skal passe den engang

Vi sprugte min mor om vi måtte låne dåbskjolen næste år, da jeg var ni uger henne i uge 9... Den fattede hun så ikke helt hahah

Anmeld

12. december 2010

Steph_Laurits

www.naddi.dk/gavekort.doc du skal bare trykke åbn på boksen der kommer frem (medmindre du vil gemme det på din computer)  Og så er det det øverste! Du ændrer selvfølgelig bare måned osv. så det passer med din graviditet!

www.naddi.dk/gavekort2.doc dette er bagsiden af gavekortet (du skal scrolle lidt ned, så er det der).

Håber det kan bruges.

Sådan ser det færdige resultat ud:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.