Hvordan sagde I at I var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Lou87

*Cille* skriver:

Tusind tak søde... Jeg glæder mig helt vildt til at se deres reaktion

Velbekomme ..

HUSK og skriv hvordan du så gjorde det og hva de sagde og hvordan de reagerede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Tina&Laura

*Cille* skriver:

Hej søde piger

Har I en god idé til at få overbragt den gode nyhed til de kommende bedsteforældre? Min kæreste og jeg har snakket lidt om at give dem en gave juleaften med en sut og evt. et sødt lille brev om at vi venter os... Men har I nogen gode forslag til hvad vi kan skrive?

Hvordan fik I det selv sagt?

Således.
I en fotoramme og pakket ind som gave :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2010

Nattøs

Uha jeg glæder mig til at skulle sige, tillykke i skal være bedste forældre smiler.

Glæder mig også til at skulle sige tillykke skat, du skal være far.

Men nu skal der lige tabes et par kger før at protjekt baby begynder til sommer

Anmeld

14. december 2010

Moar2011

Rebecca55 skriver:

De råbte og skreg først og derefter satte alle sig ned med hånden for munden... Men mine dejlige svigerforældre har allerede lavet planer om hvordan de på skift skal komme og gøre rent, ordne vasketøj og lave mad hos os, så vi kan konsentrerer os om børnene. Så det er bare skønt med sådan en opbakning.

- ejj hvor fantastisk

Anmeld

14. december 2010

Camillago

Min kæreste og jeg står i samme situation; vi har besluttet at overbringe den glade nyhed til bedsteforældrene juleaften - det er sådan en passende aften at gøre det på, synes jeg, og helt i tråd med julens budskab; at der skal fødes et barn.

Jeg vil godt nok kun være i 9. uge til den tid, og vi ville egentlig vente til efter 12. uge, men vil gerne fortælle det, når alle er samlet.

Jeg ved ikke helt, hvordan og hvornår på aftenen det bliver, men tænker, det vi fortæller det under middagen, når vi siger "skål og velkommen".

Anmeld

14. december 2010

PernilleB

*Cille* skriver:

Hej søde piger

Har I en god idé til at få overbragt den gode nyhed til de kommende bedsteforældre? Min kæreste og jeg har snakket lidt om at give dem en gave juleaften med en sut og evt. et sødt lille brev om at vi venter os... Men har I nogen gode forslag til hvad vi kan skrive?

Hvordan fik I det selv sagt?

Jeg gjorde den klassic... Jeg fandt ud a jeg var gravid mens min kæreste var hos bedemanden, da hans morfar var død 2 dage før... og jeg i en år række samlet på enkelte specielle stykker tøj til børn, så havde en del liggende... og den kasse sagde BOM i hele stueetagen... fra gulv til loft... jeg gik ham i møde på parkeringspladsen, og vi fuldes ind og han kom kun et skridt ind a døren...

Anmeld

14. december 2010

Silas&Mille

Jeg testede positiv på Morsdag i år, så det var ret oplagt at ringe til vores forældre og fortælle nyheden.

Min mor mente nu også den gave var en smule bedre end blomsten hun havde fået af mine brødre 

Nu jeg tænker over det er det faktisk lidt sjovt, min graviditet blev aldrig bekræftet... Jeg ringede blot til Barnmorskan (JM på svensk) og hun gav os en tid til dagen efter. Hun tog sjovt nok ingen prøver for at bekræfte at jeg virkelig var/er gravid 

Det første synbare bevis vi fik var da vi var til scanning da jeg var 19+5 henne 

Anmeld

14. december 2010

Rebecca55

*Cille* skriver:

Trillinger shit mand det bliver da hårdt!!! Godt at bedsteforældrede bakker op om jer...

Er det naturligt, eller har I fået hjælp til at blive gravide?

Ja det er skønt med deres opbakning, det gør det hele lidt mere overskueligt. Vi fik hjælp med at blive gravid.

Anmeld

14. december 2010

*Cille*

Tak for alle jeres dejlige svar, søde piger!

Det er altid sjovt at høre hvordan andre overbragte den gode nyhed til bedsteforældrene...

Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvordan de reagerer når vi fortæller det til dem juleaften!

Hav en god jul

Anmeld

15. december 2010

Meilby

*Cille* skriver:

Hvordan reagerede de på det? De blev vel overlykkelige ligesom jer smil

De blev rigtig glade, og tror de synes det var en lidt sjov måde også Tror ikke de havde regnet med at det var det, før de så at der stod til "bedstemor og bedstefar" "moster" osv. Da de så vi kom med konvelutterne troede de vidst det var en invitation til bryllup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.