Hvordan sagde I at I var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

*Cille*

anmaj skriver:

Ved vores søn købte vi 4 krus (de fik i julegave) med teksterne:

verdens sødeste mormor/farmor

og verdens sejeste morfar/farfar

Da vi skulle fortælle det denne gang skrev vi på vores søns bluse:

"storebror anno 2011".

Jeg synes det skulle gøres på en sjov måde..

Det var da også en rigtig god måde at få det sagt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

*Cille*

businesstigger skriver:

Denne gang fik Alexander en trøje på som vi havde malet på og skrevet "Jeg skal være storebror!" og den fik på da han skulle passes af min mor. Der gik ret længe før hun fangede hvad der stod!

Hehe det er så sjovt at de er så længe om at se det

Hvordan sagde I det første gang så?

Anmeld

13. december 2010

businesstigger

*Cille* skriver:

Hehe det er så sjovt at de er så længe om at se det

Hvordan sagde I det første gang så?

Første gang var vi ikke så opfindsomme og kunne slet ikke holde os så der fortalte vi dem det bare.

Anmeld

13. december 2010

Moar2011

Synes det er fedt at i kan vente med at sige det - det kunne vi sleeet ikke .. det blev den samme dag, som lægen bekræftet det .

Anmeld

13. december 2010

Meilby

*Cille* skriver:

Hej søde piger

Har I en god idé til at få overbragt den gode nyhed til de kommende bedsteforældre? Min kæreste og jeg har snakket lidt om at give dem en gave juleaften med en sut og evt. et sødt lille brev om at vi venter os... Men har I nogen gode forslag til hvad vi kan skrive?

Hvordan fik I det selv sagt?

Vi lavede en invitation til 0 års fødselsdag Vi skrev invitationen, som var den fra lille manden Og så skrev vi at vi gerne ville se dem omkring d. 14 oktober på viborg sygehus, og at far nok skulle ringe når vi var klar til at få besøg osv. Og så satte vi scanningsbilledet ind i kortet, samt billeder af barnevogn, puslebord osv

Anmeld

13. december 2010

Rebecca55

*Cille* skriver:

Hej søde piger

Har I en god idé til at få overbragt den gode nyhed til de kommende bedsteforældre? Min kæreste og jeg har snakket lidt om at give dem en gave juleaften med en sut og evt. et sødt lille brev om at vi venter os... Men har I nogen gode forslag til hvad vi kan skrive?

Hvordan fik I det selv sagt?

Vi har lige fortalt mine forældre og svigerforældre nyheden... Vi fik lavet en sut for hvert barn vi venter, hvorpå vi havde fået skrevet vi ses til sommer og pakket dem ind sammen med scanningsbilledet. Det var så sjovt at se dem pakke gaven op...

Anmeld

13. december 2010

Moar2011

Rebecca55 skriver:

Vi har lige fortalt mine forældre og svigerforældre nyheden... Vi fik lavet en sut for hvert barn vi venter, hvorpå vi havde fået skrevet vi ses til sommer og pakket dem ind sammen med scanningsbilledet. Det var så sjovt at se dem pakke gaven op...

Hvordan regeret de lige med nyheden om trillinger ?

Anmeld

13. december 2010

Rebecca55

Babyklar skriver:

Hvordan regeret de lige med nyheden om trillinger ?

De råbte og skreg først og derefter satte alle sig ned med hånden for munden... Men mine dejlige svigerforældre har allerede lavet planer om hvordan de på skift skal komme og gøre rent, ordne vasketøj og lave mad hos os, så vi kan konsentrerer os om børnene. Så det er bare skønt med sådan en opbakning.

Anmeld

13. december 2010

Angel

Vi gav min mor bogen "Til mit barnebarn"
Det er en bog hun skal udfylde ala barnets bog, med info om hendes liv, hvordan jeg var som barn, og om barnebarnet, og meget andet
Så er der lidt at fordrive tiden med

Anmeld

13. december 2010

*Cille*

Babyklar skriver:

Synes det er fedt at i kan vente med at sige det - det kunne vi sleeet ikke .. det blev den samme dag, som lægen bekræftet det .

Det er faktisk også ret svært ikke at komme til at sige noget... Men prøver, for synes det er lidt sjovt at gøre det på den her måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.