Hvordan sagde I at I var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.052 visninger
59 svar
0 synes godt om
12. december 2010

*Cille*

Hej søde piger

Har I en god idé til at få overbragt den gode nyhed til de kommende bedsteforældre? Min kæreste og jeg har snakket lidt om at give dem en gave juleaften med en sut og evt. et sødt lille brev om at vi venter os... Men har I nogen gode forslag til hvad vi kan skrive?

Hvordan fik I det selv sagt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

mor til 2 skønne piger .

*Cille* skriver:

Hej søde piger

Har I en god idé til at få overbragt den gode nyhed til de kommende bedsteforældre? Min kæreste og jeg har snakket lidt om at give dem en gave juleaften med en sut og evt. et sødt lille brev om at vi venter os... Men har I nogen gode forslag til hvad vi kan skrive?

læg et scanningsbillede i gaven , så gætter de det nok

Anmeld

12. december 2010

Turtles

Det er en rigtig sød ide, med julekortet, er sikker på de blir super overrasket og glade;0)

Vi kunne ikke vente med at fortælle den gode nyhed, så vi tog til eftermiddags kaffe hos min mor, og da vi havde siddet lidt sagde jeg, vi har en glædelig nyhed... Jeg er gravid, du skal være Mormor. Hendes reagtion var ubeskrivelig og hun rejste sig bare op og gave mig et stort kys lige på munden, og så satte hun sig smilende ned igen..
Derefter tog vi til sviger forældrene til aftensmad, men inden maden var færdig sad vi lige i sofaen og snakkede, så sgde jeg det samme til dem, dog bare at de skulle være farmor og farfar.. Min sviger mor begyndte bare at græde (af glæde) mens hun krammede mig, og så begyndt vi alle at græde hehe. Flere gange i løbet af aften brød hun i gråd af glæde.. Det var rigtig sødt. ;0)

Anmeld

12. december 2010

*Cille*

kiwii skriver:

læg et scanningsbillede i gaven , så gætter de det nok

Jeg når ikke at komme til scanning inden juleaften - så langt henne er jeg ikke endnu, men god idé ellers...

Kan være at et billede af en positiv graviditetstest kan gøre det...

Anmeld

12. december 2010

*Cille*

Turtles skriver:

Det er en rigtig sød ide, med julekortet, er sikker på de blir super overrasket og glade;0)

Vi kunne ikke vente med at fortælle den gode nyhed, så vi tog til eftermiddags kaffe hos min mor, og da vi havde siddet lidt sagde jeg, vi har en glædelig nyhed... Jeg er gravid, du skal være Mormor. Hendes reagtion var ubeskrivelig og hun rejste sig bare op og gave mig et stort kys lige på munden, og så satte hun sig smilende ned igen..
Derefter tog vi til sviger forældrene til aftensmad, men inden maden var færdig sad vi lige i sofaen og snakkede, så sgde jeg det samme til dem, dog bare at de skulle være farmor og farfar.. Min sviger mor begyndte bare at græde (af glæde) mens hun krammede mig, og så begyndt vi alle at græde hehe. Flere gange i løbet af aften brød hun i gråd af glæde.. Det var rigtig sødt. ;0)

Jeg har været ved at fortælle det til mine forældre og min søster såååå mange gange, men nu har min kæreste og jeg aftalt at vi afslører det på denne måde, og synes egentligt også det er lidt sødt at de får en gave juleaften og finder ud af det på den måde...

Anmeld

12. december 2010

Kløver

*Cille* skriver:

Hej søde piger

Vi gav de kommende bedste forældre en konvolut med et gavekort i, på et barnebarn til marts, med billede på af den positive test, så de gættede slet ingenting før de så det, og de blev alle rigtig glade og meget overraskede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2010

Low

En t-shirt hvor der står at de skal være bedste forældre .. noget alla: Jeg skal snart være bedste eller sådan noget

Anmeld

12. december 2010

*Cille*

Maja84 skriver:

Vi gav de kommende bedste forældre en konvolut med et gavekort i, på et barnebarn til marts, med billede på af den positive test, så de gættede slet ingenting før de så det, og de blev alle rigtig glade og meget overraskede 

Det var da også en sød måde at fortælle dem det på smiler ...

Anmeld

12. december 2010

Kløver

*Cille* skriver:

Det var da også en sød måde at fortælle dem det på smiler ...

tak

håber i finder en god måde at give dem, de gode nyheder på

Anmeld

12. december 2010

Low

Low skriver:

En t-shirt hvor der står at de skal være bedste forældre .. noget alla: Jeg skal snart være bedste eller sådan noget

Det var ikke noget jeg gjorde men man kunne gøre det . hos mig fortalte faren det til min mor.. men det er en længere historie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.