Overvældet nygravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Pige2009

MetteMe skriver:

Jeg håber du har ret! Må tænke positivt....

Saltstænger og Mariekiks virkede for min veninde som havde kvalme mm. i HELE graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

MetteMe

Laulund87 skriver:

Ja primperan, dem tog jeg næsten hele graviditeten og de virkede her Men det er nok meget forskelligt

Havde en L**** dag igår og der synes jeg ikke de gjorde det vilde for mig. Idag er lidt bedre, så har ikke taget nogle endnu. Men giver dem da lige en chance mere

Anmeld

11. december 2010

Mumto3

MetteMe skriver:

Min mor har rådet mig til det samme, men det eneste jeg har lyst til når jeg vågner er yoghurt og det kan jeg ikke rigtig have stående klar... Når så jeg er på vej mod køkkenet for at hente det, fluks efter jeg vågner, jah så er det allerede for sent...

Men tak for råddet ellers

Jamen, det er jo her din kære mand kommer ind i billledet. Det er HAM der skal servere morgenmad på sengen til dig!

Anmeld

11. december 2010

Jeamou

MetteMe skriver:

Ja det har du ret i. Puha nej, det håber jeg sørme heller ikke...

Det er jeg heller ikke, men det er kun er par mundfulde - så forsvandt kvalmen for mig...

Anmeld

11. december 2010

MetteMe

Baagøe skriver:

Saltstænger og Mariekiks virkede for min veninde som havde kvalme mm. i HELE graviditeten

Salt lakrids er også et hit her (i små doser)

Anmeld

11. december 2010

Jeamou

Laulund87 skriver:

Uhh nej ikke ingefær, det må man ikke mere

Jo, det må man - det er the! Det gravide ikke må. er de der tabletter hvor det er langt mere koncentreret end i te!

Anmeld

11. december 2010

MetteMe

Jeamou skriver:

Det er jeg heller ikke, men det er kun er par mundfulde - så forsvandt kvalmen for mig...

Nå okay, jamen så må jeg da forsøge mig med noget ingefærthe 

Lavede du det selv?

Anmeld

11. december 2010

MetteMe

Mumto3 skriver:

Jamen, det er jo her din kære mand kommer ind i billledet. Det er HAM der skal servere morgenmad på sengen til dig!

Hehe Ikke tosset idé og tror også han med glæde ville servere balje-vis til mig Han smutter desværre bare på arbejde allerede ved sekstiden om morgenen... Og det er liiige lidt for tidligt til mig

Anmeld

11. december 2010

Jeamou

MetteMe skriver:

Nå okay, jamen så må jeg da forsøge mig med noget ingefærthe 

Lavede du det selv?

Ja og nej - jeg købte thebladene i et the-hus vi har i Kalundborg og så lavede min dejlige mand det til mig...

Anmeld

11. december 2010

Pige2009

MetteMe skriver:

Salt lakrids er også et hit her (i små doser)

Fedt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.