Overvældet nygravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Laulund87

Puha hvor jeg kender det!!

Jeg var ret tynd da jeg blev gravid og tabte mig to kg de første 2 måneder. Det eneste jeg kunne spise var rugbrød med mild ost og måske lidt frugt. Jeg kunne kun holde maden nede hvis jeg lå på langs når jeg spiste Jeg spiste KUN de nævnte ting og lå næsten 24/7 i sengen

Jeg måtte drikke nogle proteindrikke fra apoteket for at få nok næring..

Så nej, du er ikke pylret og jeg ved hvordan du har det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

MetteMe

Laulund87 skriver:

Puha hvor jeg kender det!!

Jeg var ret tynd da jeg blev gravid og tabte mig to kg de første 2 måneder. Det eneste jeg kunne spise var rugbrød med mild ost og måske lidt frugt. Jeg kunne kun holde maden nede hvis jeg lå på langs når jeg spiste Jeg spiste KUN de nævnte ting og lå næsten 24/7 i sengen

Jeg måtte drikke nogle proteindrikke fra apoteket for at få nok næring..

Så nej, du er ikke pylret og jeg ved hvordan du har det!!

Tusind tak for dit svar! Du aner ikke hvor rart det er at høre at man ikke er alene Selvom det ikke gør min situation bedre så er det bare rigtig rart at vide at andre har gennemgået det samme og kan forstå hvordan man har det. 

Var du så også fuldstændig tappet for energi? Føler jeg kan sove HELE tiden 

Mette

Anmeld

11. december 2010

Alberts/

det skader ikk barnet, bare du får lidt ned, spis kiks og drik vand og cultura(staves?)

og om morgen når du står op så pis et knækbrød og  drik et lille glas vand INDEN du står op, altså når du stadig ligger ned, det hjalp mig. og så fråddet jeg guldkorn til den store sølv bedalje og det hjalp da det vist får syrren til at blive i maven(:

tillykke med gravidteten

Anmeld

11. december 2010

Laulund87

MetteMe skriver:

Tusind tak for dit svar! Du aner ikke hvor rart det er at høre at man ikke er alene Selvom det ikke gør min situation bedre så er det bare rigtig rart at vide at andre har gennemgået det samme og kan forstå hvordan man har det. 

Var du så også fuldstændig tappet for energi? Føler jeg kan sove HELE tiden 

Mette

Ja jeg sov hele tiden! Tror måske jeg sov 18 timer i døgnet

Jeg var sygemeldt fra uge 7 for jeg kunne slet ikke passe et arbejde!

Jeg tænkte nok at det ville være lidt rart at få af vide at du ikke er alene!

Anmeld

11. december 2010

MetteMe

Alberts/ skriver:

det skader ikk barnet, bare du får lidt ned, spis kiks og drik vand og cultura(staves?)

og om morgen når du står op så pis et knækbrød og  drik et lille glas vand INDEN du står op, altså når du stadig ligger ned, det hjalp mig. og så fråddet jeg guldkorn til den store sølv bedalje og det hjalp da det vist får syrren til at blive i maven(:

tillykke med gravidteten

Tak! Det må jeg sige videre til manden, så kan det være det hjælper på hans evige trang til at fodre mig

Og så må jeg vist bare spise den smule jeg nu kan, når jeg kan...

Mette

Anmeld

11. december 2010

Pige2009

MetteMe skriver:

Tusind tak. Det er rart at høre selvom man føler sig meget "skvattet"

Hvis man ikke selv har prøvet det, er det umuligt at sætte sig ind i det... De mænd er alligevel forskånet for meget

Anmeld

11. december 2010

MetteMe

Laulund87 skriver:

Ja jeg sov hele tiden! Tror måske jeg sov 18 timer i døgnet

Jeg var sygemeldt fra uge 7 for jeg kunne slet ikke passe et arbejde!

Jeg tænkte nok at det ville være lidt rart at få af vide at du ikke er alene!

Det er det nemlig!

Problemet er at jeg studerer lige nu. Så sygemelding er ikke rigtig en option Sidder og skriver min BA og det er sværere end jeg havde regnet med det skulle blive. Har nemlig også lyst til at sove konstant og min hjerne funker heller ikke lige optimalt når jeg endelig tager mig sammen til at skrive. SUK og brok herfra

Anmeld

11. december 2010

Alberts/

MetteMe skriver:

Tak! Det må jeg sige videre til manden, så kan det være det hjælper på hans evige trang til at fodre mig

Og så må jeg vist bare spise den smule jeg nu kan, når jeg kan...

Mette

det værd at prøve. så skid på det kommer op igen selvom det ikk er rat men du får en smule næring ved atster noget a spise selvom du kaster lidt af det op(;

god bedring,   og nøj en sød mand du har hihi

Anmeld

11. december 2010

MetteMe

Baagøe skriver:

Hvis man ikke selv har prøvet det, er det umuligt at sætte sig ind i det... De mænd er alligevel forskånet for meget

HØRT! 

Har derudover en veninde der til mit brok over kvalme/opkast svarede: "det må du jo bare vænne dig til!!!"

Senere brokkede hun sig over mens smerter hvor hun så fik præcis den samme besked retur.

-Tror sku aldrig man vænner sig til kvalme, opkast og total mangel på energi

Anmeld

11. december 2010

Laulund87

MetteMe skriver:

Det er det nemlig!

Problemet er at jeg studerer lige nu. Så sygemelding er ikke rigtig en option Sidder og skriver min BA og det er sværere end jeg havde regnet med det skulle blive. Har nemlig også lyst til at sove konstant og min hjerne funker heller ikke lige optimalt når jeg endelig tager mig sammen til at skrive. SUK og brok herfra

Bare brok dig alt det du vil, det hjælper en smule..Det syntes jeg i hvert fald

Nej det er ikke nemt, kan jeg godt se..Hmm. Hvis det er rigtig slemt kan du snakke med lægen om at komme på sygehuset og få noget salt-sukker vand i drop. Det lyder voldsomt, men det hjælper rigtig meget på energien og jeg fik det 3 gange, tror jeg. Man behøver ikke blive indlagt. Det var min jordemoder der fortalte mig om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.