Overvældet nygravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

SussieThyssen

MetteMe skriver:

Tak! Tager imod trøst med kyshånd!

Jeg tror du har ret, må passe på ikke at glide ned i et hul af selvmedlidenhed og ynk. Jeg er jo rent faktisk heldig at være gravid. Men tror det er de lange udsigter og mangel på energi der virkelig er hård for mig lige nu

Hvorfor skal det være uden citrus? Kan nemlig bedst lide med

Mette

Den citus man tilsætter danskvand med citus har stort set aldrig været i nærheden af en citron. Det er en koncentreret syre i familie med eddikesyre, som tilsættes citrussmag. Derfor hælder du altså eddikesyre direkte ned i en mave, der i forvejen er på kogepunktet af kvalme, bræk og syreproduktion.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

MetteMe

tjm skriver:

vil ikk sige du er vanskelig det er jo egentlig meget normalt at man ikke har lyst til at spise... Men som Sussie siger, så drik rigelig med vand og alt det andet, det sku være virkelig godt.... Havde en lidt kvalme i starten da jeg var i 5 uge, men det er gået i sig selv igen - og nu har jeg så tilgengæld super meget lyst til Haribo Stjernemix Sour og penauts og appelsin juice (som så er gået over i alm. appelsiner.)

Prøv måske med noget frugt hvis det går helt galt, det hjælper på min veninde ...

Min mor gik selv med kvalme igennem hele min graviditet, dvs 9½ mdr, og hun tabte sig næsten 10kilo hvis ik det var mere ...
men dit går 100% væk i uge 12-13

Åh tak, hvor jeg dog håber du har ret! Prøver med en masse vindruer og håber den næste tid går stærkt... Glæder mig til jeg får "cravings" og begynder at tage på, kan ikke rigtig holde til mere vægttab lige nu

Anmeld

11. december 2010

JuelZ

MetteMe skriver:

Åh tak, hvor jeg dog håber du har ret! Prøver med en masse vindruer og håber den næste tid går stærkt... Glæder mig til jeg får "cravings" og begynder at tage på, kan ikke rigtig holde til mere vægttab lige nu

Krydser ihvertfald fingre for dig og rigtig mange gange held og lykke med din graviditet

Anmeld

11. december 2010

MetteMe

SussieThyssen skriver:

Den citus man tilsætter danskvand med citus har stort set aldrig været i nærheden af en citron. Det er en koncentreret syre i familie med eddikesyre, som tilsættes citrussmag. Derfor hælder du altså eddikesyre direkte ned i en mave, der i forvejen er på kogepunktet af kvalme, bræk og syreproduktion.

Det var jeg ikke klar over. Så må jeg vist smide en frisk skive citron i alm. danskvand (det er vel ok?)

Anmeld

11. december 2010

MetteMe

tjm skriver:

Krydser ihvertfald fingre for dig og rigtig mange gange held og lykke med din graviditet

Tusind tak! Og i lige måde! Håber som sagt du slipper for de samme gener

Anmeld

11. december 2010

Pige2009

Det er da absolut ikke dig, der er et skvat. Din lyst til mad skal nok komme igen og der er rigtig mange der taber sig i 1. trimester.

Håber du snart er helt frisk igen

Anmeld

11. december 2010

JuelZ

MetteMe skriver:

Tusind tak! Og i lige måde! Håber som sagt du slipper for de samme gener

håber jeg os... og for at svare på det andet indlæg du os har lavet angående næsespray, der fik jeg at vide jeg godt må ta mentohl næsespray og tage pinex som er feber neddæmpene... ringede og spurgte vagtlægen igår... og han sagde at det var der ingen problemer med... .....

Anmeld

11. december 2010

MetteMe

Baagøe skriver:

Det er da absolut ikke dig, der er et skvat. Din lyst til mad skal nok komme igen og der er rigtig mange der taber sig i 1. trimester.

Håber du snart er helt frisk igen

Tusind tak. Det er rart at høre selvom man føler sig meget "skvattet"

Anmeld

11. december 2010

MetteMe

tjm skriver:

håber jeg os... og for at svare på det andet indlæg du os har lavet angående næsespray, der fik jeg at vide jeg godt må ta mentohl næsespray og tage pinex som er feber neddæmpene... ringede og spurgte vagtlægen igår... og han sagde at det var der ingen problemer med... .....

Nåh, det var da mærkeligt. For indholdstofferne er vist nok de samme, uanset om det er med eller uden mentohl. I hvertfald så var den vagtlæge der tilså mig ikke tilhænger af næsespray... Heldigvis er næsen ikke stoppet længere

Men vil huske det med pinex hvis det skulle blive aktuelt en anden gang. Tak for info

Anmeld

11. december 2010

JuelZ

MetteMe skriver:

Nåh, det var da mærkeligt. For indholdstofferne er vist nok de samme, uanset om det er med eller uden mentohl. I hvertfald så var den vagtlæge der tilså mig ikke tilhænger af næsespray... Heldigvis er næsen ikke stoppet længere

Men vil huske det med pinex hvis det skulle blive aktuelt en anden gang. Tak for info

det var da så lidt sku det være en anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.