Mærketøj til børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2008

Honningblomst

Kloster skriver:

Eva skriver:

Hej piger...
Er lige nysgerrig....køber I mærketøj til jeres børn eller er det billige h&m tøj osv godt nok til jer..
Hvorfor køber I det eller hvorfor gør I ikke...hvis ja, hvad køber I så??
Knus Eva..som gør rent, bager, er på nettet, vasker tøj og pakker til Konrads første dag i børnehave i morgen.

Hej Eva.
Nej jeg køber ikke mærketøj til mine drenge. Kender ikke engang de mærker, folk skriver om. Har aldrig set tøjet derfra, har kun set at folk skriver om mærkerne på div debatsider :)

Det fedeste tøj jeg nogensinde har set, kommer fra H&M af. ELSKER bare deres design... Og priserne er også lige mig. Synes dog nogle gange H&M også lige overskrider mit budget, men så kan jeg heldigvis bare købe noget andet. Fx er tøjet fra deres Outlet lige til min tegnebog.

Ellers køber jeg lidt Bilka ell hvis den lokale tøjbutik har noget ekstremt billigt. Men det er kun Mads, der kan passe tøj derfra. Det kan de store ikke pga de ikke ligner aneroxi ofre. Ha ha...

Jeg køber ikke mærketøj fordi jeg ikke lige kan se hensigten med at købe mærketøj...
Vi er ikke vant til det i vores familie og priviotere det bare meget lavt..

(H)
Kloster

Du har selv svaret på hvorfor man køber noget bestemt slags tøj...;) du synes h&m tøj er pænt og andre synes noget andet. Det er vel bare det, det i bund og grund handler om...smag og behag...:)
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2008

Christinahr

Jeg køber det hele, hm, katvig, føtex, hollys,molo, bilka... ja bare det er tøj der er fedt :P

Jeg syr også selv, for at hun ikke skal ligne alle andre ;)

Anmeld

31. august 2008

Astrid P

Eva skriver:

Astrid P skriver:

Alle børn i vores institution går i Molo, Katvig, IdaT og Småfolk... Så her skiller man sig absolut ikke ud ved at vælge de mærker!

:) Astrid

Nej, det tænkte jeg godt...altså at der er steder hvor alle børn har det på.
Hernede er det bestemt ikke sådan...tror slet ikke "kulturen" hernede generelt er til den slags tøj eller pris på det.
Der findes heller ikke rigtig nogle steder man kan købe det hernede.
Hvor bor du henne i landet??
Knus..

Jeg bor i Testrup, lidt udenfor Århus - hvor der er masser af butikker der sælger den slags mærketøj og masser af mødre der går meget op i det.

Astrid

Anmeld

31. august 2008

Honningblomst

Astrid P skriver:

Eva skriver:

Astrid P skriver:

Alle børn i vores institution går i Molo, Katvig, IdaT og Småfolk... Så her skiller man sig absolut ikke ud ved at vælge de mærker!

:) Astrid

Nej, det tænkte jeg godt...altså at der er steder hvor alle børn har det på.
Hernede er det bestemt ikke sådan...tror slet ikke "kulturen" hernede generelt er til den slags tøj eller pris på det.
Der findes heller ikke rigtig nogle steder man kan købe det hernede.
Hvor bor du henne i landet??
Knus..

Jeg bor i Testrup, lidt udenfor Århus - hvor der er masser af butikker der sælger den slags mærketøj og masser af mødre der går meget op i det.

Astrid

Ok..jamen så er det bare ikke kommet til falster endnu-griner- men alt hernede går også langsomt og så er det jo heller ikke de mest velhavende som vælger at bosætte sig her eller blive boende for den sags skyld.
Knus..

Anmeld

31. august 2008

Nadi

Jeg køber det tøj jeg synes der er pænt, men nu er det så heldigt at H&M tøj er lige min (;)) stil og det passer til vores budget. Jeg køber næsten kun tøj på tilbud for så får jeg mere for pengene og da jeg er studerende så har vi ikke råd til at give 200,- for et par bukser han kan have på i 2 mdr. De mærker man finder i Oliver's skab er Brubaker, H&M, Mini MO, tøj fra Bilka, føtex og Netto, Name it og pippi -det var vist det. -Nadia

Anmeld

31. august 2008

Fam. Madsen

jeg køber tøj efter hvad jeg kan li og synes er pænt, går ikke op i hvad det hedder eller hvor det er købt, jeg går heller ikke ud og giver 200kr. for et par bukser da han jo hurtig vil vokse ud af det igen. :D:D

så der jeg køber tøj er h&m, bilka, føtex, o.s.v...:D:D

Anmeld

31. august 2008

3rollinger

Jeg koeber faktisk naesten ikke toej!!

For det foerste har begge mine boern uniform paa i skolen, og isaer Daniel, hvis uniform er en t-shirt og et par roede shorts om sommeren og en joggingdragt om vinteren, har det tit paa hele dagen.

Og Laura vil helst gaa i saa lidt toej som muligt, saa naar hun kommer hjem render hun tit bare i undertoej.

Saa arver eller laaner jeg en del toej. Og sidst men ikke mindst faar vi jo ogsaa toej i foedselsdags- og julegaver.

Jeg er saa overhovedet heller ikke udstyret med et ret udtalt indkoebsgen. Men naar jeg er ude at koebe, bliver det ogsaa til lidt af hvert. Jeg kan godt lide at koebe i Danmark da udvalget er noget stoerre. Hernede koeber jeg tit i Zara eller H&M.

Og saa har jeg en veninde der arbejder paa den danske ambassade og har boern som hendes omraade. Hun holder bazar af og til hvor man kan faa fedt maerketoej til 70%. Naeste gang som er paa loerdag er det Lupus et Agnus og Me too.

Anmeld

31. august 2008

Monique

Ja jeg køber også tøj efter hvad jeg sys er pænt og tænker ikke over om det er mærke eller ej.
Så længe mine piger har tøj på kroppen er det mig lige meget om det er fra H&M, Tøj og sko eller hvad det nu måtte hedde.

Anmeld

31. august 2008

BellaT

Phillip har mest NameIt og Benetton og H&M.
Jeg synes meget af det dyre mærketøj er grimt. Ikke alt, men meget af det. Især Katvig. Bryder mig ikke om alle de der striber og spraglede mønstre. Smag og behag igen igen...;)
Desuden synes jeg ikke det dyre mærketøj er unikt. Det er da det de fleste har på..(?)
Det billigere mærketøj har mange flere forskelige design og mønstre og farver, synes jeg. Hvor f.eks Katvig kører rundt og rundt og rundt i deres striber og æbleprint... Dog uden at have vildt meget forstand på det.
Jeg har nu heller ikke råd til at betale rigtig meget for tøj som ikke bruges ret længe. Men det er nok en prioritering.
Har nok også lidt at gøre med de værdier jeg vil viderebringe til mit barn...:D
Og det der med at mærketøj ikke passer til nogle børn forstår jeg ikke helt. Der er jo da forskellige farver og snit indenfor mærketøj også(?).

Anmeld

31. august 2008

Honningblomst

Monique skriver:

Ja jeg køber også tøj efter hvad jeg sys er pænt og tænker ikke over om det er mærke eller ej.
Så længe mine piger har tøj på kroppen er det mig lige meget om det er fra H&M, Tøj og sko eller hvad det nu måtte hedde.

Tror altså ikke der er nogen der køber tøj fordi det er mærketøj??? eller jeg gør i hvert fald ikke.
Jeg synes bare meget af det er super lækkert...både af udseende, men da bestemt også i kvalitet.
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.