Mine piger får det tøj vi synes er pænt, Caroline bestemmer også selv en del efterhånden :) Lige nu er hun vild med fodboldtøj som hun kalder Hummel dragterne eller nederdele og kjoler:P
Vi er ik til mærker som Katvig osv i tøj, synes dog de laver mange lækre ting som feks regnslag til barnevognen, pusletaske fra Gaio og ko...
Der er vi enige med Majbritt, det klæder ik alle børn - ik vores ihvertfald og så kan vi i det hele taget i rigtig li deres mønstre.
Hvis jeg endelig sku hælde til et par mærker må det være Hummel og Phister & Philina...
Men jeg synes det er lidt bemærkelses værdig at så mange lægger noget i at deres børn ik skal lige alle andre... og lægger mærke til hvad de andre har på.... måske jeg er mærkelig, men det tænker jeg overhovedet ik over...
Tøj skal på for at bruges og det er så for mig lige meget om pigerne har Føtex, H&M eller måske på et af de mærker vi hælder til på, de skal ku lege, spise osv videre i det uden jeg vil blive trist over der kommer kødsovs, olie osv på der aldrig kommer af og derfor må kasseres..
Camilla, der lige nu har en lille datter der sover i Hummel dragt og en stor datter der selv har skiftet fra sit Hummel sæt til sit Brøndby tøj (et sæt moderen hader, men ungen elsker:D)
Anmeld