Mærketøj til børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2008

Monique

Eva skriver:

Monique skriver:

Eva skriver:

Monique skriver:

Eva skriver:

Monique skriver:

Her maler hun under bordene og stolene og på sig selv hehe men jow det er vel en slags kunst hehe :D
Meeen det ville se pænere ud på et stykke papir man kan smide i en ramme og hænge op hehe :D

Du har HELT ret....:)

:D
Ved du noget om hvad man kan bruge til og få det af tøjet?? :D

På tøj eller borde...;) på bordene er der ikke meget at gøre...mon ikke man skal slibe det....jeg har kunst på begge mine borde...GODT jeg ikke købte nye møbler...;)

Hehe ja det kan godt betale sig og vente med og købe nye hehe :D Men mente mere af tøj?

Kuglepen går af hvis man lægger mælk på pletten....og ellers er vanisch eller sulfo jo universal midler...:)

Må prøve :D Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

bette

tascia skriver:

bettemouse skriver:

jeg køber tøj i h&m, exit, nameit... og sådan nogen..
køber sjældent tøj fra tøj og sko.. synes ik tøjet er særlig lækkert..
hvis jeg havde råd eller fandt noget tøj som var mærketøj på tilbud ville jeg da også købe det.. men det er sku ik alt mærketøj jeg synes der er pænt.. sådan noget med regnbuer på osv det ville jeg ik iføre min søn.. det kan han få lov til når han kan snakke og bestemme lidt selv også.

overtøjet kan jeg dog godt købe lidt i de dyre mærker.. det skal vare lidt længere og skal være slidstærkt. og sko ´spare jeg heller ik penge på.. det skal være ordentlig fodtøj.. men igen så er der også nogen mærker hvor de bare sidder af h til på ham.. så nogen gange bliver det nogle mere billige.. alt afhængig af kvaliteten og pasform..

men jeg synes generelt at h&m tøj er udemærket..

nu siger du regnbuer på mavsen er grimt, må man spørge hvad der så er på din søns bluser???

jamen der er fx sætninger, motiver.. måske stiber.. men kun i 2 farver..
Det er ik fordi jeg går rundt og siger andre børn tøj er grimt... jeg ved bare at jeg ikke ville klæde min søn i det, for tror ik det er pænt til ham.
jeg er mere til den drengede stil.. og måske lidt mindre klovne agtigt.. nu ik bliv fornærmet.. det er jo bare min mening:D

Anmeld

1. september 2008

tascia

bettemouse skriver:

tascia skriver:

bettemouse skriver:

hvis jeg havde råd eller fandt noget tøj som var mærketøj på tilbud ville jeg da også købe det.. men det er sku ik alt mærketøj jeg synes der er pænt.. sådan noget med regnbuer på osv det ville jeg ik iføre min søn.. det kan han få lov til når han kan snakke og bestemme lidt selv også.

overtøjet kan jeg dog godt købe lidt i de dyre mærker.. det skal vare lidt længere og skal være slidstærkt. og sko ´spare jeg heller ik penge på.. det skal være ordentlig fodtøj.. men igen så er der også nogen mærker hvor de bare sidder af h til på ham.. så nogen gange bliver det nogle mere billige.. alt afhængig af kvaliteten og pasform..

nu siger du regnbuer på mavsen er grimt, må man spørge hvad der så er på din søns bluser???

Det er ik fordi jeg går rundt og siger andre børn tøj er grimt... jeg ved bare at jeg ikke ville klæde min søn i det, for tror ik det er pænt til ham.
jeg er mere til den drengede stil.. og måske lidt mindre klovne agtigt.. nu ik bliv fornærmet.. det er jo bare min mening:D

nej nej, bliver skam ikke fornærmet, var blot nysgerrig ;)

Jeg syntes jo netop at det er fedt der er noget for os alle så børnene ikke render rundt og ligner straffefanger...

//Natascia som nu godt kan lide regnbuer, og lilla trøjer til min søn

Anmeld

1. september 2008

bette

tascia skriver:

bettemouse skriver:

tascia skriver:

bettemouse skriver:

nej nej, bliver skam ikke fornærmet, var blot nysgerrig ;)

Jeg syntes jo netop at det er fedt der er noget for os alle så børnene ikke render rundt og ligner straffefanger...

//Natascia som nu godt kan lide regnbuer, og lilla trøjer til min søn

hehe ja der skal være plads til det hele:D
men synes nu generelt der findes meget sødt tøj til børn..

Anmeld

2. september 2008

MorCamilla

Vi køber mere eller mindre tøj til Mikkel over alt.. Finder vi en sej bluse i føtex så køber vi den eller i tøj og sko.. Jeg går ikke op i om det er mærketøj eller ej, bare det er pænt til ham... Dog køber jeg ALDRIG bukser i H&M, ikke fordi de ikke er pæne, men jeg synes at pasformen i deres bukser er rigtig dårlig til Mikkel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.