Mærketøj til børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.966 visninger
64 svar
0 synes godt om
31. august 2008

Honningblomst

Hej piger...
Er lige nysgerrig....køber I mærketøj til jeres børn eller er det billige h&m tøj osv godt nok til jer..
Hvorfor køber I det eller hvorfor gør I ikke...hvis ja, hvad køber I så??
Knus Eva..som gør rent, bager, er på nettet, vasker tøj og pakker til Konrads første dag i børnehave i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2008

lonemus

Hej Eva! Jeg køber det tøj til børnene, som jeg syntes er pænt. Jeg er komplet ligeglad med, hvad mærke der står i nakken. Begge mine børn har altså tøj lige fra Pretty Sille (købt i Bilka), Friends (købt i Kvickly), H&M, EXIT/NAME IT - til Katvig og Småfolk. Hos mig betyder mærket ingenting, jeg går mere op i, om tøjet er af god kvalitet. Jeg syntes ofte jeg har oplevet at tøjet bliver skævt efter vask, mister farven osv., derfor er det meget vigtigt for mig, at pasformen er god. Og så skal det selvfølgelig være noget behageligt tøj at have på for børnene, og noget de kan bevæge sig i. Min personlige mening er, at dem der udelukkende køber dyrt mærketøj, gør det kun for deres egen skyld - ikke for børnenes. Knus fra Lone - som også bager og gør klar til Alexander's første vuggestue-dag i morgen :)

Anmeld

31. august 2008

Heidi.

Hej Eva...

Hvad køber du??(C)

Jeg køber meget forskelligt.. Mine piger har en del Molo, Katvig, Hollys, osv.. Men det meste af det er købt på trendsales.. Jeg køber tit bukser i Føtes eller Bilka. De har også meget tøj fra H&M..
Vintertøjet bliver i år Ticket2Heaven, det er rigtig god Kvalitet, og vi har prøvet en del..

Kh Heidi

Anmeld

31. august 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg køber lidt af det hele hihi....men nu har jeg også 5 børn at købe til.

Jeg er vild med Molo så det har de 3 mindste ret meget af, jeg har bla. lige købt regnbueflyverdragten til min søn på snart 2 år

Vinterjakkerne til to af mine børn er fra IdaT, Katvig køber jeg også gerne og så har jeg fået købt lidt Burbarry til min lille datter samt Vans sko i str mega lille.

Jeg køber gerne mærketøj brugt på trendsales og på tilbud i netbutikker mm. enkelte ting køber jeg til fuld pris.

Ellers handler jeg også meget i H&M, lidt i Exit, Bnetton og Esprit

De to store er til tøj fra Bad Boys, H&M og så har jeg en bestemt netbutik der tit har tøj sat rigtig meget ned hvor jeg tit handler.

Mine unger går i BH/VG lige ved siden af Fablefandt´s Lagersalg så 2 gange pr år køber jeg rigtig meget hos dem til alle 5 børn.

Hilsen

Lotte

Anmeld

31. august 2008

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Hej Eva...

Hvad køber du??(C)

Jeg køber meget forskelligt.. Mine piger har en del Molo, Katvig, Hollys, osv.. Men det meste af det er købt på trendsales.. Jeg køber tit bukser i Føtes eller Bilka. De har også meget tøj fra H&M..
Vintertøjet bliver i år Ticket2Heaven, det er rigtig god Kvalitet, og vi har prøvet en del..

Kh Heidi

Ja, hvad køber jeg...:)
Først og fremmest køber jeg noget drengene kan lide, det er jo ikke mig men dem der skal gå med det...så det skal altid konfirmeres af dem inden jeg køber.
Jeppe min store dreng på 11 år er vild med katvigs bluser...både med striber og æbleprint og italy kids bluser, så det har han en del af.
Bukser køber jeg i h&m til ham...
Bertram på 5 år kan godt lide molo, katvig, hjorth, mala og fablefant og har en del bluser og trøjer i de mærker...bukser er som regel også fra h&M, da de sidder fint og ligner alt det andet som koster mere og har et mærke i rumpen...;)
Konrad har meget i små folk og katvig...det passer til ham og han er vild med alle de motiver der er på bluserne fra små folk.
Bukser er det igen fra h&m og så syer min mor tullebukser til dem, så jo er super behagelige at have på.(nægter at give 300kr for sådan et par)
Sko har jeg lige købt de fineste ankelstøver fra Bisgaard til de to yngste...super flotte. Det ene par i brune og det andet i blå.Sat ned til halv pris.
Jeg køber så ALDRIG til fuld pris....så alt det de har er købt på tilbud.
Overtøj køber jeg hvad de har det rart i...igen i år er det blevet til mikk-line som blev købt til halvpris i foråret.
Knus Eva...som synes det er vigtigst at drengene kan bevæge sig i tøjet og at de selv tager stilling til hvad de vil have.

Anmeld

31. august 2008

Lise

Jeg køber vist allermest "det billige" fra H&M og Exit/name it. Det er det vi har råd til... Det kunne være fint at kunne tillade sig at bruge en masse penge på smart tøj - men det kan bare ikke lade sig gøre pt. Og hvis jeg kender Simon på 1 år ret, så er han komplet ligeglad med hvad han har på ;) Jeg synes det er vigtigst at sørge for godt fodtøj og overtøj og sådan noget, så der bruger vi penge på at få noget ordentligt - især mht sko.

Lise

Anmeld

31. august 2008

Honningblomst

Lise skriver:

Jeg køber vist allermest "det billige" fra H&M og Exit/name it. Det er det vi har råd til... Det kunne være fint at kunne tillade sig at bruge en masse penge på smart tøj - men det kan bare ikke lade sig gøre pt. Og hvis jeg kender Simon på 1 år ret, så er han komplet ligeglad med hvad han har på ;) Jeg synes det er vigtigst at sørge for godt fodtøj og overtøj og sådan noget, så der bruger vi penge på at få noget ordentligt - især mht sko.

Lise

Jeg køber aldrig til fuld pris...kun når det er sat ned til halvpris og så koster det ikke mere end h&m tøj...tilgengæld er kvaliteten bedre og tøjet mere lækkert at se på, det synes jeg i hvert fald.;)
Knus..

Anmeld

31. august 2008

twinboys

Eva skriver:

Hej piger...
Er lige nysgerrig....køber I mærketøj til jeres børn eller er det billige h&m tøj osv godt nok til jer..
Knus Eva..som gør rent, bager, er på nettet, vasker tøj og pakker til Konrads første dag i børnehave i morgen.

Oki doki jeg er kun til det fede dyre mærker...

Molo, katvig, hollys, ida-t, reima, ecco m.fl.

Men finder vi en sej spider-man bluse eller en med cars ja så køber vi den også...

Drengene er vilde med deres tøj og synes det er rart at de ikke har det samme tøj som de andre børn i børnehaven...

Som Alexander nævnede forleden dag... Moar jeg gider altså ikke have den bluse på jeg vil have de seje stjernebukser på og den med alle fodboldspillerne på... Og ja mine drenge er også vilde med det skønne tøj... Jeg køber det både til fuld pris og på tilbud...

Men selvfølgelig en udgift, når man skal have dobbelt af det hele, eller to ens modeller i hver sin farve...

Vi er mærkedyr fra inderst til yderst...:D

Men mine børn kan også bære de seje mærker...Det klæder jo ikke alle børn...:-o

En moar der kan lide at have børn som ikke ligner alle de andre børn :))

Majbritt

Anmeld

31. august 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Eva skriver:

Hej piger...

Men finder vi en sej spider-man bluse eller en med cars ja så køber vi den også...

Drengene er vilde med deres tøj og synes det er rart at de ikke har det samme tøj som de andre børn i børnehaven...

Som Alexander nævnede forleden dag... Moar jeg gider altså ikke have den bluse på jeg vil have de seje stjernebukser på og den med alle fodboldspillerne på... Og ja mine drenge er også vilde med det skønne tøj... Jeg køber det både til fuld pris og på tilbud...

Men selvfølgelig en udgift, når man skal have dobbelt af det hele, eller to ens modeller i hver sin farve...

Majbritt

jamen, ligner de ikke netop alle andre børn.??..der er jo masser af børn med mærketøj og jeg tænker lidt at det bliver meget ensformigt og uniformsagtigt??Men måske det kommer an på hvor i landte man bor??
Knus..

Anmeld

31. august 2008

twinboys

Eva skriver:

twinboys skriver:

Eva skriver:

Hej piger...

Majbritt

jamen, ligner de ikke netop alle andre børn.??..der er jo masser af børn med mærketøj og jeg tænker lidt at det bliver meget ensformigt og uniformsagtigt??Men måske det kommer an på hvor i landte man bor??
Knus..

Hej nej ikke i de to børnehaver hvor drengene går i....

I Olivers børnehave er de 10 børn og der er det kun Oliver der har det " specielle " tøj og selv pædagogerne er jo helt vilde med det, og spørger tit hvor jeg har købt det og til hvor meget, for så vil de også have det til deres børn... Smiler

I Alexanders børnehave er de 2 stuer på 13 børn på hver og en skolestue på 5-6børn ( ja der skal han op at starte imorgen )

I denne børnehave er de rigtig mange piger og de har h&m kjoler på næsten alle og 1 pige i "mærketøj "
Drengene ja der er det kun Alexander der skilder sig ud... Og han kommer tit hjem og fortæller at de andre børn siger at det er noget sejt tøj han har på og at pædagogerne vender hans skilt i nakken for at tjekke mærket...

Så nej her i Sønderjylland nyder vi at vi ikke er som alle andre og ja har man råd til det, så skal man sgu også gøre det, for man lever kun en gang...:)

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.