Heidi-Godsk skriver:
Hej Eva...
Hvad køber du??(C)
Jeg køber meget forskelligt.. Mine piger har en del Molo, Katvig, Hollys, osv.. Men det meste af det er købt på trendsales.. Jeg køber tit bukser i Føtes eller Bilka. De har også meget tøj fra H&M..
Vintertøjet bliver i år Ticket2Heaven, det er rigtig god Kvalitet, og vi har prøvet en del..
Kh Heidi
Ja, hvad køber jeg...:)
Først og fremmest køber jeg noget drengene kan lide, det er jo ikke mig men dem der skal gå med det...så det skal altid konfirmeres af dem inden jeg køber.
Jeppe min store dreng på 11 år er vild med katvigs bluser...både med striber og æbleprint og italy kids bluser, så det har han en del af.
Bukser køber jeg i h&m til ham...
Bertram på 5 år kan godt lide molo, katvig, hjorth, mala og fablefant og har en del bluser og trøjer i de mærker...bukser er som regel også fra h&M, da de sidder fint og ligner alt det andet som koster mere og har et mærke i rumpen...;)
Konrad har meget i små folk og katvig...det passer til ham og han er vild med alle de motiver der er på bluserne fra små folk.
Bukser er det igen fra h&m og så syer min mor tullebukser til dem, så jo er super behagelige at have på.(nægter at give 300kr for sådan et par)
Sko har jeg lige købt de fineste ankelstøver fra Bisgaard til de to yngste...super flotte. Det ene par i brune og det andet i blå.Sat ned til halv pris.
Jeg køber så ALDRIG til fuld pris....så alt det de har er købt på tilbud.
Overtøj køber jeg hvad de har det rart i...igen i år er det blevet til mikk-line som blev købt til halvpris i foråret.
Knus Eva...som synes det er vigtigst at drengene kan bevæge sig i tøjet og at de selv tager stilling til hvad de vil have.