Mærketøj til børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2008

fam.4xc

var nu også mest skrevet med en tanke til min mor, der hver gang vi er sammen kommentere de får lov at spise pasta, jordbær, vandmelon osv uden hagesmæk på :P

Tøjet skal jo i bund og grund bare være praktisk og godt i vejr og vind:D

Alt Caroline så helst vælger lyserøde prinsesse kjoler om morgenen inden børnehaven er så ik lige så praktisk, men hun elsker det.... og at hun så tager brøndby sættet på som mor hader, det elsker faren så:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2008

twinboys

Ville aldrig give et barn over 2 1/2 år hagesmæk på... Tøjet skal kunne klare at komme i vaskemaskinen og går det ikke af ja så er det ærgeligt...

Vi har smidt hagesmækken som 2 årige...

Majbritt

Anmeld

31. august 2008

fam.4xc

har aldrig lige fundet fidusen i hagesmække - det lander jo aldrig der alligevel ;)

men altså mormoren ville elske at proppe stof bleer om ungerne hvis hun fik lov:P

Tror nok hun har måtte sluge nogle kameler på vores fælles ferie i år... alene alt det der lå under Catrines stol fordi hun selv får lov at sidde med maden måtte hun lige sunde sig over:)

kram camilla der tror jeg er blevet madet med en stof ble om nakken til jeg var 4 eller???? :))

Anmeld

31. august 2008

Pia.

Ja jeg køber mærketøj og har stort set altid gjort det, men derfor ikke sagt at jeg ikke går i H&M og finder jeg en sød kjole der til Mille så køber jeg den helt sikkert...

Det er meget blandet hvad jeg køber, men jeg er lige pt. helt tosset med Okker Gokker, Katvig, name it og exit tøj... men falder jeg over andre mærker så køber jeg dem...

Som mange af jer andre holder jeg også øje med tilbudene, men jeg følger altid det nyeste når det gælder vintertøj, så som ticket, reima m.m - elsker når deres nye modeller kommer :)

Knus Pia.

Anmeld

31. august 2008

lonemus

twinboys skriver:

Ville aldrig give et barn over 2 1/2 år hagesmæk på... Tøjet skal kunne klare at komme i vaskemaskinen og går det ikke af ja så er det ærgeligt...

Majbritt

Enig, jeg har altid hadet de hagesmække, syntes heller aldrig maden er landet derpå.
Vi har i stedet brugt stofbleer meget og faktisk kun brugt hagesmække, når de savlede meget omkring tandfrembrud.

Stefanie sløjfede hagesmækken, da hun var 14 mdr og Alexander sløjfede den da han var 10 mdr.

Syntes altså børn er kønnere uden hagesmækken ;)

Lone

Anmeld

31. august 2008

miver

Her køber jeg mest tøj i HogM og tøj og sko (synes tøj og skos tøj er rimeligt pænt efter det osse er blevet vasket).

Kan godt li mærketøj men synes det er vildt dyrt :-o og har desværre osse har kedelige oplevelser med molo ( dragten gik konstant istykker havde ikke været brugt i 14 dage blev sendt retur og kort tid efter samme problem) , men jeg er vild med deres måde at lave tøj på uddsende mæssigt , og kan osse finde på at køber noget brugt på Ts.
Det samme har jeg oplevet med Katvig med der hurtig går hul i sygningerne
:(.

Jeg er vild med ugly duck og har kun gode erfaringer derfra men der er osse dyrt;)

Kan finde på at købe mærketøj hvis det er på tilbud eller brugt på Ts

(H) Mie

Anmeld

31. august 2008

Mette+Mathias

Men mine børn kan også bære de seje mærker...Det klæder jo ikke alle børn...

En moar der kan lide at have børn som ikke ligner alle de andre børn

Majbritt

Sjovt nok, så havde Mathias en blå/orange katvig på i bh en dag, og sørme om de ikke (bare den dag!) var 3 børn i katvig trøjer i blå/orange *gg*

Anmeld

31. august 2008

tascia

bettemouse skriver:

jeg køber tøj i h&m, exit, nameit... og sådan nogen..
køber sjældent tøj fra tøj og sko.. synes ik tøjet er særlig lækkert..
hvis jeg havde råd eller fandt noget tøj som var mærketøj på tilbud ville jeg da også købe det.. men det er sku ik alt mærketøj jeg synes der er pænt.. sådan noget med regnbuer på osv det ville jeg ik iføre min søn.. det kan han få lov til når han kan snakke og bestemme lidt selv også.

overtøjet kan jeg dog godt købe lidt i de dyre mærker.. det skal vare lidt længere og skal være slidstærkt. og sko ´spare jeg heller ik penge på.. det skal være ordentlig fodtøj.. men igen så er der også nogen mærker hvor de bare sidder af h til på ham.. så nogen gange bliver det nogle mere billige.. alt afhængig af kvaliteten og pasform..

men jeg synes generelt at h&m tøj er udemærket..

nu siger du regnbuer på mavsen er grimt, må man spørge hvad der så er på din søns bluser???

Anmeld

31. august 2008

tascia

lonemus skriver:

twinboys skriver:

Majbritt

Enig, jeg har altid hadet de hagesmække, syntes heller aldrig maden er landet derpå.
Vi har i stedet brugt stofbleer meget og faktisk kun brugt hagesmække, når de savlede meget omkring tandfrembrud.

Stefanie sløjfede hagesmækken, da hun var 14 mdr og Alexander sløjfede den da han var 10 mdr.

Syntes altså børn er kønnere uden hagesmækken ;)

Lone

jovist er de kønnere, men her hjemme kunne den ikke undværes! min datter på 2,9 år har dårlig mundmotorik, så når sutten er i munden (meget sjældent om dagen) så er det med savlesmæk, for der går rundt regnet 2 sek. og så er blusen gennemblødt.

og når vi spiser til aften, ja så er det altså med smæk, vi har sådan nogle smarte marimekko-voksdug smække med opsamlere, så de er ganske pæne at se på, og det tager altå 90% af der er ryger udenbords, samt de trælse tomatpletter efter en gang pasta med kødsovs...

så så længe hun vil, så længe får hun den på, basta ;)

//Natascia

Anmeld

31. august 2008

Kloster

Eva skriver:

Hej piger...
Er lige nysgerrig....køber I mærketøj til jeres børn eller er det billige h&m tøj osv godt nok til jer..
Hvorfor køber I det eller hvorfor gør I ikke...hvis ja, hvad køber I så??
Knus Eva..som gør rent, bager, er på nettet, vasker tøj og pakker til Konrads første dag i børnehave i morgen.

Hej Eva.
Nej jeg køber ikke mærketøj til mine drenge. Kender ikke engang de mærker, folk skriver om. Har aldrig set tøjet derfra, har kun set at folk skriver om mærkerne på div debatsider :)

Det fedeste tøj jeg nogensinde har set, kommer fra H&M af. ELSKER bare deres design... Og priserne er også lige mig. Synes dog nogle gange H&M også lige overskrider mit budget, men så kan jeg heldigvis bare købe noget andet. Fx er tøjet fra deres Outlet lige til min tegnebog.

Ellers køber jeg lidt Bilka ell hvis den lokale tøjbutik har noget ekstremt billigt. Men det er kun Mads, der kan passe tøj derfra. Det kan de store ikke pga de ikke ligner aneroxi ofre. Ha ha...

Jeg køber ikke mærketøj fordi jeg ikke lige kan se hensigten med at købe mærketøj...
Vi er ikke vant til det i vores familie og priviotere det bare meget lavt..

(H)
Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.