Okay, piger, så skal der dæleme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Jildes skriver:

Taaaak....håber jeg vågner frisk i morgen så jeg kan begynde på projekt lækkerhed.. tiltrængt..

Du er ikke den eneste, hvor netop det projekt kan betragtes som lidt af et hængeparti.. hehe.. 

Måske man skulle smutte i karbad. På den der lækkerheds-agtige måde. Med stearinlys og badesalt og alverdens hårkure og aromatiske dufte.. Narh, jeg risikerer bare at kæntre uden at kunne komme op igen. Forbandede græskar! Nu må den mave gerne snart punktere... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Zafir skriver:

*jubelråb og bølger* Kanon Hvor er du god. Man er virkelig glad for sig selv bagefter!!!

Takker . Ja den selvfede selvglæde er aldrig at foragte! 

Anmeld

9. december 2010

Carina1977

SeptemberBaby skriver:

støvsuges!

- Det kan sgu ikke passe, det kun er mig, der skal lave noget.

Kan I så komme i gang!!

hehe jeg har været ved fysioterapi og trænet......det er langt hårdere end at støvsuge, så jeg har lavet nok for idag  

Anmeld

9. december 2010

Aves..

SeptemberBaby skriver:

Du er ikke den eneste, hvor netop det projekt kan betragtes som lidt af et hængeparti.. hehe.. 

Måske man skulle smutte i karbad. På den der lækkerheds-agtige måde. Med stearinlys og badesalt og alverdens hårkure og aromatiske dufte.. Narh, jeg risikerer bare at kæntre uden at kunne komme op igen. Forbandede græskar! Nu må den mave gerne snart punktere... 

he he....det kan jeg jo så ikke engang undskylde mig med... men jeg trænger, er for lang tid siden at det modsatte køn har været tættere end en meter...

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Carina1977 skriver:

hehe jeg har været ved fysioterapi og trænet......det er langt hårdere end at støvsuge, så jeg har lavet nok for idag  

Pjat med dig! 

(Og  til din træning)

Anmeld

9. december 2010

Zafir

SeptemberBaby skriver:

Takker . Ja den selvfede selvglæde er aldrig at foragte! 

Det skal der virkelig da også være plads til

Anmeld

9. december 2010

Pia.

SeptemberBaby skriver:

Fantastisk tilbud . Hvad gør man ikke for en portion "abemad" ?

Overvejer faktisk at trodse sneen og bevæge mig ud efter et par julegaver, men må nok erkende, at det ville være en smule drastisk. Her i Roskilde er der efterhånden en temmeligt seriøs mængde sne! (Incl. på vores 80 m. hjørnefortov! - Måske man skulle have sparet lidt på energien alligvel?!)

Er vild med dit profil billede Her I Havdrup er den også helt tosset med sne... det er da helt vildt.. jamen den står kold og klar din "abemad"  Hvis du kommer igennem sneen 

Min søster fylder 29 på lørdag og jeg mangler stadig lidt til hendes fødselsdag, men i og med jeg ikke kan køre bil med en brækket arm er jeg lidt lost ... men tror nok jeg har brugt mit allerbedste søde blik og bliver kørt i morgen af børnenes far

Knus Pia og dejlig snevejrs dag til dig...

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

SeptemberBaby skriver:

Har termin d. 22. december 

åhh jamen så er det typisk redebyggeri LOL
Da jeg var højgravid med Rebecka, termin 19 dec. født d. 27. dec. gav jeg mig til at gøre rent i skunkrummet på loftet
Jeg tror det var det reneste skunkrum i Stenlille og omegn det år
Det var vist omkring d. 20. dec. Min far grinede stort og sagde, at nu måtte jeg da sprække en af de nærmeste dage, for det var dog det skøreste anfald af redebyggeri han nogensinde havde hørt om.. hehe.

Anmeld

9. december 2010

Manakauapo

SeptemberBaby skriver:

I know, men jeg tillader mig stadig at tyvstjæle den til en anden god gang 

Iorden

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

SeptemberBaby skriver:

Dejligt! 

Du siger noget, - der er håb for fremtiden på håndværkerfronten, der er jo noget, der hedder svigersønner! Men det har endnu lange udsigter jo...

Har dog en lille drøm om, at mindst en af mine 4 (!) nevøer kaster sig over håndværksfag. I min familie har vi nemlig - indtil videre - alle nogle "meget fine" uddannelser på den der ret uanvendelige måde .

Hehe ja. Min far havde alenlange teoretiske uddannelser, som laborant dit og kemiker dat og var tilmed uddannet ingeniør. Han tegnede den ene store fabrik efter den anden og byggede veje over hele danmark og broer, men skrue en skrue i væggen uden den faldt ud efter en halv time kunne han ikke. Han anede ikke hvad der var op og ned på en motor, men havde undervist i eksplosionsmotoren på aftenskole, men skifte et tændrør anede han ikke hvordan man gjorde. Så jeg lærte fra ret lille, at skulle der gøres noget praktisk, måtte jeg selv klare det. Så fra jeg fik en vis størrelse, var det mig der stod for søm, skruer og boremaskiner i familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.