Okay, piger, så skal der dæleme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Aves..

Jeg er desværre syg og det samme er mine unger, så vi skal ikke så meget, men i morgen er en specieldag-aften og der skal jeg bare være frisk til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Jildes skriver:

Jeg er desværre syg og det samme er mine unger, så vi skal ikke så meget, men i morgen er en specieldag-aften og der skal jeg bare være frisk til.

Uha, you tease! Hvad sker der i morgen?

Og god bedring!

Anmeld

9. december 2010

Aves..

SeptemberBaby skriver:

Uha, you tease! Hvad sker der i morgen?

Og god bedring!

Altså noget med nok den lækreste ungkarl ever... håber jeg, hader det der blinddate noget..

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Jildes skriver:

Altså noget med nok den lækreste ungkarl ever... håber jeg, hader det der blinddate noget..

Weee, good luck!

Ja, så må du se at blive frisk. Alt for mange odds imod sig, hvis man møder op med 11-taller, uglet hår og knæk-ånde .

Det skal da nok blive godt! Om ikke andet så en oplevelse da. 

Anmeld

9. december 2010

Aves..

SeptemberBaby skriver:

Weee, good luck!

Ja, så må du se at blive frisk. Alt for mange odds imod sig, hvis man møder op med 11-taller, uglet hår og knæk-ånde .

Det skal da nok blive godt! Om ikke andet så en oplevelse da. 

Præcis... tror sgu nok så at jeg ville blive hjemme, men for pokker da han er bare lidt for lækker...nammenam...

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Jildes skriver:

Præcis... tror sgu nok så at jeg ville blive hjemme, men for pokker da han er bare lidt for lækker...nammenam...

Good luck 

Anmeld

9. december 2010

Zafir

AAARRH... Støvsugeren må sku ligge hehe... Idag

Når jeg får vækket husbonni skal vi lave plan for hvad vi skal få lavet herhjemme mens han er på barsel sammen med os (han er gået fra idag) også skal jeg til skolebestyrelsesmøde med efterfølgene julefrokost ... (eller julemiddag???... mmm... I hvertfald kl. 17... )

Også har jeg nået at tage en lille formiddagslur med Frigg, fordi jeg jo kom alt for sent i seng fordi jeg skulle se forud i DH hehehheeh...

Så NIX til støvsugeren idag. Men go fornøjls ... (og i øvrigt, har jeg på fornemmelsen at denneher tråd er en overspringshandling? hihi... HAR du fået støvsuget eller hvad=?... )

Anmeld

9. december 2010

Aves..

SeptemberBaby skriver:

Good luck 

Taaaak....håber jeg vågner frisk i morgen så jeg kan begynde på projekt lækkerhed.. tiltrængt..

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Zafir skriver:

AAARRH... Støvsugeren må sku ligge hehe... Idag

Når jeg får vækket husbonni skal vi lave plan for hvad vi skal få lavet herhjemme mens han er på barsel sammen med os (han er gået fra idag) også skal jeg til skolebestyrelsesmøde med efterfølgene julefrokost ... (eller julemiddag???... mmm... I hvertfald kl. 17... )

Også har jeg nået at tage en lille formiddagslur med Frigg, fordi jeg jo kom alt for sent i seng fordi jeg skulle se forud i DH hehehheeh...

Så NIX til støvsugeren idag. Men go fornøjls ... (og i øvrigt, har jeg på fornemmelsen at denneher tråd er en overspringshandling? hihi... HAR du fået støvsuget eller hvad=?... )

Lyder da som en god dag/aften, du har foran dig .

OM jeg har fået støvsuget?! - Må jeg være fri! Selvfølgelig har jeg da det. OG vasket sengetøj + en uldvask + kulørt vask. OG gjort rent på badeværelse. OG ryddet op. OG gjort rent i kælderen.

Så nu mangler jeg bare at pudse glorien... Eller stop, vent, - det har jeg vidst også lige fået gjort  !

Anmeld

9. december 2010

Zafir

SeptemberBaby skriver:

Lyder da som en god dag/aften, du har foran dig .

OM jeg har fået støvsuget?! - Må jeg være fri! Selvfølgelig har jeg da det. OG vasket sengetøj + en uldvask + kulørt vask. OG gjort rent på badeværelse. OG ryddet op. OG gjort rent i kælderen.

Så nu mangler jeg bare at pudse glorien... Eller stop, vent, - det har jeg vidst også lige fået gjort  !

*jubelråb og bølger* Kanon Hvor er du god. Man er virkelig glad for sig selv bagefter!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.