Okay, piger, så skal der dæleme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Undskyldninger, undskyldninger, undskyldninger! 

Jeg gentager: Kan I SÅ komme i gang!

(Status: Har netop færdiggjort støvsugning. Nu: Oprydning i kælder. Redebyggerfasen sætter ind, - hvem ved, hvad det kan udvikle sig til?!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Rosa

Naaaaaaiiiiii!!! Jeg GIIIDER ikke!!!!

Mañana!!!

Anmeld

9. december 2010

Rosa

SeptemberBaby skriver:

(Status: Har netop færdiggjort støvsugning. Nu: Oprydning i kælder. Redebyggerfasen sætter ind, - hvem ved, hvad det kan udvikle sig til?!)

Ej, STOP NU!!! Ellers logger jeg af, af lutter dårlig samvittighed

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

SeptemberBaby skriver:

støvsuges!

- Det kan sgu ikke passe, det kun er mig, der skal lave noget.

Kan I så komme i gang!!

LOL
Har skam stået på hovedet siden kl 8, for her inden så længe kommer der nogle folk med min nye opvaskemaskine, så manden min og jeg har fået cleanet køkkenet for nullermænner og spinnelvæv i hjørnerne, trukket vaskemaskinen ud og flyttet, den skal stå et andet sted i køkkenet, gjort rent bag ved den (har lige opdaget at jeg må have en mus, men nok ikke noget den overlever længe med 2 katte i huset),  vidste ikke der kunne bo SÅ mange edderkopper bag en vaskemaskine. Nu ligner mit køkken noget der er eksploderet, for de skal jo kunne komme til de mest umulige steder, når de skal trække ledninger og slanger, så alt i mit køkkenbord er mere eller mindre hevet ud...suk. Så skal jeg lige hen og afdække gulvet i stuen med aviser, de skal nemlig ind gennem havedøren, flytte på stole og den slags..og nååhja...indfange 2 katte, når den tid kommer, så de ikke smutter ud af havedøren...hehe.
Men iiihhh...hvor Elvis bare synes det er mægtigt med al den forandring...han farer rundt som en gal og har sin næse med i alting, for hvor er det dog spændende alt sammen. Da jeg havde hentet min køkkenklud for 3. gang, som han mente han skulle bruge til noget inde i stuen, blev han sat ud i gangen.  (Dumme, kedelige mor!!)
God rengøring.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. december 2010

Mi

Jeg bør også støvsuge, men har bestemt mig for at smide det begreb (bør) ud af mit ordforråd. Væk er det, og lige nu har jeg ikke lyst, så nullermændende må leve videre

Men jeg er da i gang med at gå og rydde lidt op. Desværre er redebygningsindstinktet for længst blevet erstattet af....ja...ingenting

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

SussieThyssen skriver:

LOL
Har skam stået på hovedet siden kl 8, for her inden så længe kommer der nogle folk med min nye opvaskemaskine, så manden min og jeg har fået cleanet køkkenet for nullermænner og spinnelvæv i hjørnerne, trukket vaskemaskinen ud og flyttet, den skal stå et andet sted i køkkenet, gjort rent bag ved den (har lige opdaget at jeg må have en mus, men nok ikke noget den overlever længe med 2 katte i huset),  vidste ikke der kunne bo SÅ mange edderkopper bag en vaskemaskine. Nu ligner mit køkken noget der er eksploderet, for de skal jo kunne komme til de mest umulige steder, når de skal trække ledninger og slanger, så alt i mit køkkenbord er mere eller mindre hevet ud...suk. Så skal jeg lige hen og afdække gulvet i stuen med aviser, de skal nemlig ind gennem havedøren, flytte på stole og den slags..og nååhja...indfange 2 katte, når den tid kommer, så de ikke smutter ud af havedøren...hehe.
Men iiihhh...hvor Elvis bare synes det er mægtigt med al den forandring...han farer rundt som en gal og har sin næse med i alting, for hvor er det dog spændende alt sammen. Da jeg havde hentet min køkkenklud for 3. gang, som han mente han skulle bruge til noget inde i stuen, blev han sat ud i gangen.  (Dumme, kedelige mor!!)
God rengøring.

Kærligst
Sussie

Hehe, lyder som en aktiv morgen!

Og det bedste ved at have håndværkere er jo, som vi alle ved, at man kan begynde forfra med rengøringen, når de er kørt! 

(Vi har lige renoveret hele hytten, så kender det alt for godt!)

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Rosa skriver:

Ej, STOP NU!!! Ellers logger jeg af, af lutter dårlig samvittighed

"Dårlig samvittighed er den bedste motivation" eller er det ikke sådan, man siger??  

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

SeptemberBaby skriver:

Hehe..hvor længe er der til du skal føde??

Anmeld

9. december 2010

Pia.

Bank Bank - Hvem der ? Min meget dårlige samvittighed !!!

MEN, jeg er undskyldt ikk.... brækket arm og meget syg søn....

men jeg burde virkelig... mine søde piger (veninder) kommer til julefrokost her i morgen aften og planen var der skulle muges ud inden de kom ...

Ungernes far har lovet at komme og hjælpe mig i dag, med lille Mads og rengøring ...

Men overvejer at smide en maskine tøj over og tørre støv af.... OVERVEJER ...

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

SeptemberBaby skriver:

Hehe, lyder som en aktiv morgen!

Og det bedste ved at have håndværkere er jo, som vi alle ved, at man kan begynde forfra med rengøringen, når de er kørt! 

(Vi har lige renoveret hele hytten, så kender det alt for godt!)

Ja..det er faktisk rart..og så fik jeg også fyret lidt op under farmand...han er ikke just en handymand...han vil så gerne, men suk...han har vist 8 tommelfingre. Nå men jeg elsker ham som han er, og han lovede at tage skruer med hjem så han liiige kan få skruet nogle dimser på hvor de er faldet af (indtil næste gang...hehe)
Men eiii...jeg har jo fået en svigersøn, der er vvs'er og i høj grad handyman, og han kommer her enten i dag eller i morgen og klarer en masse praktiske ting i køkkenet og sætter også vores lidt for enorme tv op inde i stuen. Og så har han lovet at sætte et nyt blandingsbatteri op på vores badeværelse, samt give mig en ny vandhane i køkkenet..weee..hvor bliver det super.
Så jow...jeg er en herreglad lille kone i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.