SeptemberBaby skriver:
støvsuges!
- Det kan sgu ikke passe, det kun er mig, der skal lave noget.
Kan I så komme i gang!!

LOL
Har skam stået på hovedet siden kl 8, for her inden så længe kommer der nogle folk med min nye opvaskemaskine, så manden min og jeg har fået cleanet køkkenet for nullermænner og spinnelvæv i hjørnerne, trukket vaskemaskinen ud og flyttet, den skal stå et andet sted i køkkenet, gjort rent bag ved den (har lige opdaget at jeg må have en mus, men nok ikke noget den overlever længe med 2 katte i huset), vidste ikke der kunne bo SÅ mange edderkopper bag en vaskemaskine. Nu ligner mit køkken noget der er eksploderet, for de skal jo kunne komme til de mest umulige steder, når de skal trække ledninger og slanger, så alt i mit køkkenbord er mere eller mindre hevet ud...suk. Så skal jeg lige hen og afdække gulvet i stuen med aviser, de skal nemlig ind gennem havedøren, flytte på stole og den slags..og nååhja...indfange 2 katte, når den tid kommer, så de ikke smutter ud af havedøren...hehe.
Men iiihhh...hvor Elvis bare synes det er mægtigt med al den forandring...han farer rundt som en gal og har sin næse med i alting, for hvor er det dog spændende alt sammen. Da jeg havde hentet min køkkenklud for 3. gang, som han mente han skulle bruge til noget inde i stuen, blev han sat ud i gangen.
(Dumme, kedelige mor!!)
God rengøring.

Kærligst
Sussie
Anmeld