Okay, piger, så skal der dæleme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Manakauapo

Jeg burde skrive opgave ligenu.. Men er meget syg og ynkelig i dag (læs: en smule forkølet)

Og så skal jeg til at se mig selv i fjernsynet her om en små 3-5 minutter, bage lagkagebunde, lave fyld til lagkage, på arbejde, modellere Peter Plys og Tigerdyret. OG sådan lidt mere... Og så i aften skal jeg bare skrive opgave! For REAL!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Frk. Himmelblå

SussieThyssen skriver:

Hehe..hvor længe er der til du skal føde??

Har termin d. 22. december 

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Kageteenageren skriver:

Jeg burde skrive opgave ligenu.. Men er meget syg og ynkelig i dag (læs: en smule forkølet)

Og så skal jeg til at se mig selv i fjernsynet her om en små 3-5 minutter, bage lagkagebunde, lave fyld til lagkage, på arbejde, modellere Peter Plys og Tigerdyret. OG sådan lidt mere... Og så i aften skal jeg bare skrive opgave! For REAL!

Verdens måske bedste undskyldning: " Jeg skal lige se mig selv i fjernsynet."

LOL! 

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

SussieThyssen skriver:

Ja..det er faktisk rart..og så fik jeg også fyret lidt op under farmand...han er ikke just en handymand...han vil så gerne, men suk...han har vist 8 tommelfingre. Nå men jeg elsker ham som han er, og han lovede at tage skruer med hjem så han liiige kan få skruet nogle dimser på hvor de er faldet af (indtil næste gang...hehe)
Men eiii...jeg har jo fået en svigersøn, der er vvs'er og i høj grad handyman, og han kommer her enten i dag eller i morgen og klarer en masse praktiske ting i køkkenet og sætter også vores lidt for enorme tv op inde i stuen. Og så har han lovet at sætte et nyt blandingsbatteri op på vores badeværelse, samt give mig en ny vandhane i køkkenet..weee..hvor bliver det super.
Så jow...jeg er en herreglad lille kone i dag

Dejligt! 

Du siger noget, - der er håb for fremtiden på håndværkerfronten, der er jo noget, der hedder svigersønner! Men det har endnu lange udsigter jo...

Har dog en lille drøm om, at mindst en af mine 4 (!) nevøer kaster sig over håndværksfag. I min familie har vi nemlig - indtil videre - alle nogle "meget fine" uddannelser på den der ret uanvendelige måde .

Anmeld

9. december 2010

Manakauapo

SeptemberBaby skriver:

Verdens måske bedste undskyldning: " Jeg skal lige se mig selv i fjernsynet."

LOL! 

Jamen det skulle jeg!  På TV2

Anmeld

9. december 2010

NessaXenia

tak for sparket...

Nina som er på vej ind efter støvsugeren

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Pia. skriver:

Bank Bank - Hvem der ? Min meget dårlige samvittighed !!!

MEN, jeg er undskyldt ikk.... brækket arm og meget syg søn....

men jeg burde virkelig... mine søde piger (veninder) kommer til julefrokost her i morgen aften og planen var der skulle muges ud inden de kom ...

Ungernes far har lovet at komme og hjælpe mig i dag, med lille Mads og rengøring ...

Men overvejer at smide en maskine tøj over og tørre støv af.... OVERVEJER ...

Haha, uha, hvor jeg kender det!

Men lige nu føler jeg mig simpelthen som en sand heltinde fra 50'ernes Mortens Korch'ske husstandsidyl .

HAR vasket tøj, støvsuget, gjort badeværelse rent, vandet potteplanter, ryddet op/gjort rent i kælder (delvist), og nu pauser jeg den med et glas cola og min lysende glorie 

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Kageteenageren skriver:

Jamen det skulle jeg!  På TV2

I know, men jeg tillader mig stadig at tyvstjæle den til en anden god gang 

Anmeld

9. december 2010

Pia.

SeptemberBaby skriver:

Haha, uha, hvor jeg kender det!

Men lige nu føler jeg mig simpelthen som en sand heltinde fra 50'ernes Mortens Korch'ske husstandsidyl .

HAR vasket tøj, støvsuget, gjort badeværelse rent, vandet potteplanter, ryddet op/gjort rent i kælder (delvist), og nu pauser jeg den med et glas cola og min lysende glorie 

Med den energi skulle du da trodse snestormen og komme mod Solrød - har lige lavet Råcreme med frugter - kunne jeg friste i bytte for en støvsugning.... he he he ....

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Pia. skriver:

Med den energi skulle du da trodse snestormen og komme mod Solrød - har lige lavet Råcreme med frugter - kunne jeg friste i bytte for en støvsugning.... he he he ....

Fantastisk tilbud . Hvad gør man ikke for en portion "abemad" ?

Overvejer faktisk at trodse sneen og bevæge mig ud efter et par julegaver, men må nok erkende, at det ville være en smule drastisk. Her i Roskilde er der efterhånden en temmeligt seriøs mængde sne! (Incl. på vores 80 m. hjørnefortov! - Måske man skulle have sparet lidt på energien alligvel?!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.