Okay, piger, så skal der dæleme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Frk. Himmelblå

SussieThyssen skriver:

Hehe ja. Min far havde alenlange teoretiske uddannelser, som laborant dit og kemiker dat og var tilmed uddannet ingeniør. Han tegnede den ene store fabrik efter den anden og byggede veje over hele danmark og broer, men skrue en skrue i væggen uden den faldt ud efter en halv time kunne han ikke. Han anede ikke hvad der var op og ned på en motor, men havde undervist i eksplosionsmotoren på aftenskole, men skifte et tændrør anede han ikke hvordan man gjorde. Så jeg lærte fra ret lille, at skulle der gøres noget praktisk, måtte jeg selv klare det. Så fra jeg fik en vis størrelse, var det mig der stod for søm, skruer og boremaskiner i familien

Sejt . Det gælder jo om at bryde den der sociale arv .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Frk. Himmelblå

SussieThyssen skriver:

åhh jamen så er det typisk redebyggeri LOL
Da jeg var højgravid med Rebecka, termin 19 dec. født d. 27. dec. gav jeg mig til at gøre rent i skunkrummet på loftet
Jeg tror det var det reneste skunkrum i Stenlille og omegn det år
Det var vist omkring d. 20. dec. Min far grinede stort og sagde, at nu måtte jeg da sprække en af de nærmeste dage, for det var dog det skøreste anfald af redebyggeri han nogensinde havde hørt om.. hehe.

Det er simpelthen for skørt, at vi på trods af evolution/civilisation osv. stadig har de der dybt primitive mekanismer i os... Men redebygning eller ej - så kan det jo ikke skade at få gjort lidt rent. (Men i skunken??! Tsk tsk) 

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Pia. skriver:

Knus Pia og dejlig snevejrs dag til dig...

Lige over 

>:<

Anmeld

9. december 2010

Isabella_mor

jeg gider ikke...!!

hilsen en doven højgravid kvinde, som syntes det er sjovere at lave ingenting.. 

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

isabellamor skriver:

jeg gider ikke...!!

hilsen en doven højgravid kvinde, som syntes det er sjovere at lave ingenting.. 

Pjat med dig! 

Jeg er selv 38+1

Anmeld

9. december 2010

Isabella_mor

SeptemberBaby skriver:

Pjat med dig! 

Jeg er selv 38+1

tror jeg har sådan en off dag   jeg orker ingenting..  men i morgen ser tingene sikkert anderledes ud..  ^_^ men i dag er mit energi niveau = 0

( jeg er 36+0 og jeg gider ikke være gravid længere!! )

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

isabellamor skriver:

tror jeg har sådan en off dag   jeg orker ingenting..  men i morgen ser tingene sikkert anderledes ud..  ^_^ men i dag er mit energi niveau = 0

( jeg er 36+0 og jeg gider ikke være gravid længere!! )

Kender det kun alt for godt. Sådan er det jo at være (høj)gravid.

Tror jeg har off dage ca. hver anden dag. I det omfang, jeg kan tillade mig det, - har jo en lille datter i forvejen. Men heldigvis også en dejlig og aktiv mand .

Anmeld

9. december 2010

Ploffer

Så er jeg færdig 

Jeg har ryddet op i hele lejligheden, vasket tøj, ordnet køkken, støvsuget, vasket gulv OG lavet en jule troldegren med lys og kugler, som manden min så pænt hang op da han kom hjem fra arbejde 

Må jeg, mon, også pudse min glorie lidt 

Rikke

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Ploffer skriver:

Så er jeg færdig 

Jeg har ryddet op i hele lejligheden, vasket tøj, ordnet køkken, støvsuget, vasket gulv OG lavet en jule troldegren med lys og kugler, som manden min så pænt hang op da han kom hjem fra arbejde 

Må jeg, mon, også pudse min glorie lidt 

Rikke

SÅDAN! - Du pudser bare løs - med GOD samvittighed .

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

SeptemberBaby skriver:

Det er simpelthen for skørt, at vi på trods af evolution/civilisation osv. stadig har de der dybt primitive mekanismer i os... Men redebygning eller ej - så kan det jo ikke skade at få gjort lidt rent. (Men i skunken??! Tsk tsk) 

Hehe...ja..men hvad gør man ikke, når alt andet er rent??
Måske skulle man starte et rengøringsfirma udelukkende med ansatte der er højgravide kvinder med redekuller??
Ahaaa..det kan man da kalde iværksætter så det vil noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.