Mette. skriver:
Tusind tak for dit svar! 
Jeg tror helt bestemt du har ret i der ligger mere i grund end blot hans opførsel og det i bund og grund er fordi han er rigtig usikker på sig selv og han har nogle problemer. Problemet ligger i, at ligemeget hvad vi tilbyder og hvor meget vi gerne vil tale med ham og måske finde frem til sagens kerne lukker han helt i. Han går oftest ind på sit værelse og låser døren og nægter at tale til hverken mine forældre eller mig. - Så som du nok kan høre er det rigtig svært hvad vi skal gøre og ikke mindst at trænge igennem skallen til ham.
Og jeg tror du har ret. Jeg tror der er mange unge mennesker idag som går med nogle rigtig trælse tanker og i bund og grund tror jeg meget af det skyldes alle de valg de skal tage. Jeg er ikke sikker på alle i en alder af 15-16 år, er klar til at afgøre hvad de vil fremover som de nærmest skal.
Ja, det er lidt af en mission, i har fået. For han lyder helt sikkert til at gemme på nogle problemer eller frustrationer, som han ikke selv kan håndtere...og i kan jo ikke hjælpe, når i ikke kender til problemet, men blot ser hans psykiske reaktion uadtil.
Jeg håber, han eller i finder frem til sagens kerne, så han kan komme på rette spor 
Anmeld