Sagen er den mine forældre + mindste lillebror lige er taget afsted til USA i morges. De skal være væk til næste torsdag, da de er over for at se et hus de eventuelt skal bo i de næste tre år.
Det er så sådan at jeg har endnu en bror, på 18, snart 19 år. Han er alene hjemme i mine forældres hus mens de er væk. Han skulle egentligt også have været med, men grundet for meget fravær kunne han ikke få fri til det. Min lillebror har MEGET lidt respekt overfor nogen af os og selv mine forældre er han ret ligeglad med. Da jeg så logger på facebook for et par timer siden, ser jeg kan har sendt en indbydelse rundt til 55 mennesker om han holder stor fest i huset på lørdag fra 20-05. Jeg blev fuldstændig chokeret over han kan finde på det!! HAn kan på ingen måder styre så mange mennesker og jeg gruer for hvor meget de kan splitte ad.
Nu til mit spørgsmål, skal jeg ringe mine forældre op i morgen tidlig når de er fremme? (jeg ved det intet vil hjælpe at de ringer hjem og siger han ikke må, selvom han ALDRIG har fået lov i første omgang.) JEg kan ikke selv tage derop, da de bor 1 time fra mig, jeg har min lille datter, min kæreste skriver eksamens projekt og jeg har selv eksamen om 1 uge. Men, jeg kan slet ikke overskue inde i mit hoved at 55 unge fulde menneske skal rasere hele huset og alle mine ting som stadig er der. Be om gode råd?
UNdskyld det blev så lang.
Mette
Anmeld