SussieThyssen skriver:
Jamen jeg er da helt 100 % enig.
Læs lige lidt længere oppe søde ven. Jeg skriver at man hele tiden skal være sød, kærlig og opmærksom. Jeg siger intet om at spille kostbar, sur eller afvisende...INTET...tvært imod.
Kunsten er netop, at du er PÅ, er dårende dejlig, og ganske lidt mystisk 
Men ja..det afhænger helt af hvordan manden er, det giver jeg dig fuldstændig ret i.
Nu er dette jo også kun et eksempel på hvad man kan gøre for at genoplive "manden på sofaen" fra de døde. Hver mand sin måde, og så må I piger prøve at bruge jeres fantasi, men også indlevelsesevne...hvor går grænsen? Og ikke overtræde den.
Men husk!!! Det skal gøres med kærlighed.
I krig og kærlighed gælder alle kneb. og dette er "krigsfasen". For det er jo krigen for at bevare sit slot, det slot parforholdet er.
Tak fordi du nævner dette, så jeg måske fik det uddybet lidt nærmere. 

Jeg ved godt at du ikke skriver at man skal være sur og afvisende 
Det er mere den sætning, men at "så han lidt tror at der er en anden" det er det jeg kalder kostbar... og selvom det gøres kærligt og ømt, kan det stadig mistolkes af manden man prøver at få op af sofaen og se én..
Den gik bare rent ind i banen...
I min situation så jeg jo ikke mig selv som det lukkede land jeg omtalte, det var hans syn, hvilket nok er årsagen til at man skal have en åben kommunikation inden det ekskalere (staves?) som du selv er inde på... Kommunikation, kommunikation og kommunikation, en dejlig metode givet til menneskeheden så misforståelser og opmærksomheds niveauet kan tages i opløb... Det er så bare ikke alle der er god til at tage den seriøse og åbne snak
(super personlig myntet på mig selv)
Du er en helt igennem fantastisk skriblent (hedder det det ??), jeg ville bare lige pointere at teksten jeg har markeret med rød i det sidste indlæg kan læses på flere måder... 
Anmeld