Jeg føler ikke rigtig, at vi har nogen længere så måske i kan komme med nogle gode råd.
Vi har som andre en travl hverdag, hvor manden er selvstændig og jeg arbejder nattevagt. Jeg henter børn v 14.30/15 tiden. Manden kommer hjem ml. kl. 17 og 18. Vi er sammen med børnene indtil de bliver puttet v 19.30 tiden. Så sætter min mand sig v comp. for at ordne regnskab, og jeg ser tv. Sådan sidder vi til vi går i seng, i går skulle jeg fortælle noget, men han skulle lige skrive noget færdigt først. Ok men han blev ikke færdig, så tilsidst gik jeg i seng.
I weekenden have vi fri sammen, men fredag og lørdag aften faldt han i søvn på sofaen. Han finder aldrig på "hyggeting" vi kan lave sammen, det altid mig. Er det forkert af mig, at tænke sådan. Trænger bare sådan til, at han viser mig at han VIL mig. Vi har snakket om det en million gange, men det bliver ikke anderledes. Jeg elsker ham, og bliver ked af det nu for jeg føler at vi lever hver vores liv. Og det kun er børnene som holder os sammen. Jeg vil så gerne finde ham igen, men det svært når det kun er mig som vil det.
Sex er der heller ikke noget af, for det er også mig. Der er ingen initiativ fra hans side.
Han har drøn travlt i sit firma, og det forstår jeg til en vis grænse, for synes efterhånden at det bliver på bekostning af vores ægteskab

KH Rikke
Anmeld