Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
og i lige måde, fordi du gider bruge tid på at hjælpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mee too , mee too Søde Susie
Tanni-muzz@hotmail.com
SussieThyssen skriver: Hmmm...måske skulle jeg så alligevel lægge en kopi af min mail herind LOL.
Hmmm...måske skulle jeg så alligevel lægge en kopi af min mail herind LOL.
Tror jeg snildt du kan gøre.....
Du må også meget gerne til mig, det kunne være interessant læsning :-)
ihide@skjulestedet.dk
SussieThyssen skriver: Hvor er I dog søde
Hvor er I dog søde
Jeg synes, du skal lægge den herind Der kommer sikkert masser, der gerne vil læse dine guldkorn, og så slipper du for at maile til højre og venstre Derudover kan tråden jo så hives frem mange gange fremover, hvis nogle skulle have brug for dem
Jeg synes også, at du skal ligge dit svar herind, Sussie, man ved jo aldrig, om man selv får brug for dine guldkorn
JustMe skriver: Jeg synes, du skal lægge den herind Der kommer sikkert masser, der gerne vil læse dine guldkorn, og så slipper du for at maile til højre og venstre Derudover kan tråden jo så hives frem mange gange fremover, hvis nogle skulle have brug for dem
SussieThyssen skriver: Nåda...stakkels lille ven dog...ja det lyder ikke rart.Jeg har en masse gode råd til dig, men synes du selv skal bestemme om du vil have den her eller i en mail...men det bliver altså laaangt Nu er jeg jo en ret gammel rotte ud i parforhold og ved helt ærligt en utroligt masse om det at få et forhold til at leve og tit også det at få det genoplivet.Kan med sindsro sige, hvis du ikke ved det, at jeg nu er sammen på snart 12. år med min mand der er 13 år YNGRE end mig, og vi er i dag næste endnu lykkeligere end vi var, da vi var nyforelskede.Jeg er selv barn af et umådeligt lykkeligt ægteskab og parforhold, der varede i mere end 50 år og barnebarn af begge mine hold bedsteforældre hvor lykken også blomstrede.Jo jeg erkender at det er 3. gang jeg er gift, for viljen til lykke skal komme fra begge sider, men ofte er det den ene der skal sparke gang i den anden og så vil det alligevel kunne reddes.Så sig til..jeg er klar med fingeren på aftrækkeren.Og imellemtiden, så får du et stort knusSussie
Nåda...stakkels lille ven dog...ja det lyder ikke rart.Jeg har en masse gode råd til dig, men synes du selv skal bestemme om du vil have den her eller i en mail...men det bliver altså laaangt Nu er jeg jo en ret gammel rotte ud i parforhold og ved helt ærligt en utroligt masse om det at få et forhold til at leve og tit også det at få det genoplivet.Kan med sindsro sige, hvis du ikke ved det, at jeg nu er sammen på snart 12. år med min mand der er 13 år YNGRE end mig, og vi er i dag næste endnu lykkeligere end vi var, da vi var nyforelskede.Jeg er selv barn af et umådeligt lykkeligt ægteskab og parforhold, der varede i mere end 50 år og barnebarn af begge mine hold bedsteforældre hvor lykken også blomstrede.Jo jeg erkender at det er 3. gang jeg er gift, for viljen til lykke skal komme fra begge sider, men ofte er det den ene der skal sparke gang i den anden og så vil det alligevel kunne reddes.Så sig til..jeg er klar med fingeren på aftrækkeren.Og imellemtiden, så får du et stort knusSussie
Yearh , læg dine guldkorn herind
Os mig
Diana.sk@hotmail.com
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128