M&F skriver:
MED kanelsukker og smørklat! Ja det får min datter et par gange i løbet af december måned - og hvor hun dog elsker det! En helt anden, lækker smag end resten af året .....
Jeg har læst nogen debatter, hvor brugere virker decideret harme over sukker og sukkerindtag. Og jeg har derfor tænkt, om jeres børn så ikke får lov at nyde denne julespise?
Jeg vil gerne tilføje, at den mængde kanelsukker hun spiser til en stor tallerken risengrød svarer til under en teskefuld - bare så i ikke tror, at vi taler et bjerg af sukkerfyldt mad 
jeg ser ikke noget galt i at børn får risengrød, med lidt kanelsukker på, den mængde der er i, er jo ikke meget, og skulle dne lille få et glas saft til ville jeg heller ikke se noget galt i det, ellers kan man jo pege fingre af for meget, for smørret er jo fedt
jeg tror på alt med måde, og synes da bare det er dejligt de små kan nyde julen med en dejlig gang risengrød, til lidt variation 

jeg tror hellere jeg ville købe natursaft med lidt sukker i end med sødemiddel,for sukker ved man da hvad er 
Jeg har da tænkt mig at vores bette skal have lov, til næste år at få risengrød med lidt kanelsukker og smør på
julens glæder med måde, så tror jeg ikke der er noget galt i det 
Håber i får en dejlig jul 
Anmeld