Nytårsaften ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Trine89

loppen82 skriver:

Ser lige på det...

For Maluca er ikke god til at sove fremmed steder... 

Hvor bor i da henne?? 

okey.. men sig endelig til hvis det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

loppen82

Trine89 skriver:

Hvor bor i da henne?? 

okey.. men sig endelig til hvis det er

Odense Sø. 

Men hun ska jo nok sove på et tidspunkt.

Anmeld

8. december 2010

Trine89

loppen82 skriver:

Odense Sø. 

Men hun ska jo nok sove på et tidspunkt.

hehe jah.. hvis hun bliver træt nok skal hun vel nok falde i søvn.. hihi.. 

Men du kan da tænke lidt over det  

Anmeld

8. december 2010

MetteT

Vi ska holde det herhjemme hos os sammen med 2 hold venner, hvor det ene har en søn på et halvt år og det andet par venter sig.. Hun har termin en uge før mig, så det er lidt skægt...

Der sku ha været 2 hold mere med, men det ene par, er hun gravid med meget svær bækkenløsning så de måtte desværre melde fra, ku ellers ha været hyggeligt da de har en søn der er på alder med min datter, så de ville rigtig ku ha leget..

Det andet par var desværre til Nf scanning i sidste uge hvor der ikke var liv, så de ku ikke rigtig overskue at sku sidde sammen med en bunke gravide og babyer og høre på børnesnak.. Forståeligt..

Knus Mette

Anmeld

8. december 2010

loppen82

Trine89 skriver:

hehe jah.. hvis hun bliver træt nok skal hun vel nok falde i søvn.. hihi.. 

Men du kan da tænke lidt over det  

Ska jeg nok...

Tro mig hun er MEGET stædig, det har hun som sin far. Og er hun fremmed steder og træt jamen så er hun en KRIG om at overgi sig, hvis hun overhovedet overgir sig... hehe

Anmeld

8. december 2010

Moar2011

Diana... skriver:

Så er det da også perfekt at holde den sammen alene og gøre lidt ekstra ud af det så den er helt særlig 

Ja, det ku faktisk være rigtig dejligt.  men hvad ku man feks gøre? - vi ville gern ud fra lejligheds 4 vægge?

Anmeld

8. december 2010

Moar2011

MetteT skriver:

Vi ska holde det herhjemme hos os sammen med 2 hold venner, hvor det ene har en søn på et halvt år og det andet par venter sig.. Hun har termin en uge før mig, så det er lidt skægt...

Der sku ha været 2 hold mere med, men det ene par, er hun gravid med meget svær bækkenløsning så de måtte desværre melde fra, ku ellers ha været hyggeligt da de har en søn der er på alder med min datter, så de ville rigtig ku ha leget..

Det andet par var desværre til Nf scanning i sidste uge hvor der ikke var liv, så de ku ikke rigtig overskue at sku sidde sammen med en bunke gravide og babyer og høre på børnesnak.. Forståeligt..

Knus Mette

Ihh lyder da som en rigtig go aften, os eftersom i alle sidder i den samme bås ..

kan godt forstå dem der mistede.

Anmeld

8. december 2010

Diana...

Babyklar skriver:

Ja, det ku faktisk være rigtig dejligt.  men hvad ku man feks gøre? - vi ville gern ud fra lejligheds 4 vægge?

Bestil bord på jeres ynglings resturent (men der skal nok bestilles nu så) og lav så noget bag efter som i begge elsker.

Anmeld

8. december 2010

Trine89

loppen82 skriver:

Ska jeg nok...

Tro mig hun er MEGET stædig, det har hun som sin far. Og er hun fremmed steder og træt jamen så er hun en KRIG om at overgi sig, hvis hun overhovedet overgir sig... hehe

hehe jah det tror jeg gerne.. hehe.. 

har selv været sår'n da jeg var lille, men lige pludselig vendte det. var jeg træt så sov jeg.. lige meget hvor jeg var.. 

fik afvide at til min omkels bryllup (der var jeg 7-8 år) sov jeg på 3 stole lige op ad højttaleren. hahaha

Anmeld

8. december 2010

Moar2011

Diana... skriver:

Bestil bord på jeres ynglings resturent (men der skal nok bestilles nu så) og lav så noget bag efter som i begge elsker.

Ja, må lige snakke med ham

Havde spurgt min kusin om vi var velkommen over ved dem, men så umoden jeg synes hun er, kommer svaret "det jo ikke kun mig der bestemmer" og den gjorde faktisk en lidt trist, som om vi har gjort noget til de ikk gider os. isted for bare sige hvis hun ikk ville se os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.