Nytårsaften ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.769 visninger
83 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Moar2011

Hvad skal i nytårsaften ??

- Jeg aner det virkelig ikke ! .. og det gør mig sku lidt trist. - Det er jo første år, hvor man ikke kan som sidste år.

og dem man gern vil holde det med, virker ikke interesseret i at mig og kæresten skal komme. :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

SoffiLine

tror jeg skal sidde alene

Anmeld

8. december 2010

Maja_4000

Til den tid har vi baby på 15 dage eller sådan noget .. Så vi skal bare være os tre herhjemme .. Bestiller mad udefra og så slappe af (så godt vi nu kan )

Anmeld

8. december 2010

9510

Vi skal bare være os selv

Anmeld

8. december 2010

Diana...

Her skal vi bare været her hjemme. Vi skulle have været hjemme hos et venne par men det kan vi så ikke alligevel pga mit bækken så vi holder det bare os i år. 

Anmeld

8. december 2010

Moar2011

SoffiLine skriver:

- Alene ? Hvorfor dog det?

Anmeld

8. december 2010

Moar2011

Diana... skriver:

Her skal vi bare været her hjemme. Vi skulle have været hjemme hos et venne par men det kan vi så ikke alligevel pga mit bækken så vi holder det bare os i år. 

Okey, det lyder hyggeligt .

Men kunne bare ikk forstille mig som 22 og 24årige sidde hjemme alene :s

Anmeld

8. december 2010

Divababy93

ved virkelig heller ikke hvad jeg skal i år, manden skal på arbejde så ham ser man ikke noget til men ellers skal jeg jo nok hygge med lille manden på næsten to måneder til den tid, det skal jo nok også blive hygge nok

Anmeld

8. december 2010

loppen82

SoffiLine skriver:

Du ska være mere end velkommen her hos mig og Maluca. 

Vi ska nemlig sidde alene.

Anmeld

8. december 2010

Moar2011

Divababy93 skriver:

ved virkelig heller ikke hvad jeg skal i år, manden skal på arbejde så ham ser man ikke noget til men ellers skal jeg jo nok hygge med lille manden på næsten to måneder til den tid, det skal jo nok også blive hygge nok

- Ja, selvf. men hvad med et par hold venner eller lignede, så man ikke er helt alene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.