Nytårsaften ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

SoffiLine

Babyklar skriver:

- Alene ? Hvorfor dog det?

snakker ikke med nogen længere. skulle ha holdt med min kæreste, men han droppede mig for to uger siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

bøgelund

Babyklar skriver:

Hvad skal i nytårsaften ??

- Jeg aner det virkelig ikke ! .. og det gør mig sku lidt trist. - Det er jo første år, hvor man ikke kan som sidste år.

og dem man gern vil holde det med, virker ikke interesseret i at mig og kæresten skal komme. :s

vi skal være sammen med 2 vennepar.  

et af dem har tilbudt at holde, da jeg har termin 3. januar. så vil vi ikke ha huset fuld af gæster, hvis der skulle ske noget.  

Anmeld

8. december 2010

birthee

Vi ved det ikke endnu, men tror måske vi skal være hjemme... Vi har jo den her nye hund, som vi til nytår vil have haft i ca. 10 uger, og den kommer virkelig ude fra langt-ude-på-landet... Så selv om vi bor 4 km fra byen i en lille landsby, så er det stadig mere by end hunden har været vant til, og vi ved ikke hvordan den reagerer på fyrværkeri...

Anmeld

8. december 2010

Moar2011

SoffiLine skriver:

snakker ikke med nogen længere. skulle ha holdt med min kæreste, men han droppede mig for to uger siden

Ejj hvor sørgeligt

Anmeld

8. december 2010

Moar2011

bøgelund1 skriver:

vi skal være sammen med 2 vennepar.  

et af dem har tilbudt at holde, da jeg har termin 3. januar. så vil vi ikke ha huset fuld af gæster, hvis der skulle ske noget.  

Dejligt nok

Anmeld

8. december 2010

Divababy93

Babyklar skriver:

- Ja, selvf. men hvad med et par hold venner eller lignede, så man ikke er helt alene.

så vidt jeg ved er det hold venner vi ser mest til også buket nytårsaften, men har invitetet dem men mener de skulle til jylland, og det meste af min familie snakker jeg jo slet ikke med mere

Anmeld

8. december 2010

Diana...

Babyklar skriver:

Okey, det lyder hyggeligt .

Men kunne bare ikk forstille mig som 22 og 24årige sidde hjemme alene :s

He he alderen har da ikke noget at sige. Jeg er da 28. Men sådan er det jo altså en gang i mellem. 

Men hvis du ikke synes i kan side hjemme fordi i 24 jamen så må i jo rive fat i vennerne og snakke med dem. 

Anmeld

8. december 2010

SoffiLine

loppen82 skriver:

Du ska være mere end velkommen her hos mig og Maluca. 

Vi ska nemlig sidde alene.

tak, det er værd at overveje

Anmeld

8. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi skal være sammen med et vennepar som også har en datter på Lina's alder  

Anmeld

8. december 2010

Trine89

Vi Skal holde lidt her hjemme, har en veninde som kommer ned til os. 

så indtil nu er vi kun os tre (og min venindes tre hunde), så det skal bare være noget stille og roligt noget, plus at jeg satser på at det skal være alkoholfri fest ( hvertfald for mit vedkommen skal jo teste her på fredag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.